2012. július 31., kedd

Just one Dream=Just one Love 11. Fejezet

11. Fejezet
˝Továbbá csak hagytam ami velem történik.˝

                                                                                                  *Reggel*

*Anya szemszöge*


Hazajöttünk 1 nappal előbb,mert gondoltuk,hogy már nem bírja ott ki Nikky.De mikor hazaértünk,nem volt bezárva az ajtó,cipők a földön és benyitottam.
HARRRY ÉS NIKKY EGY ÁGYBAN ALUDTAK!És még kitudja mi történt.Vagyis gondolom mi történt mivel a ruhák a földön hevertek.
*Nikky szemszöge*

-Nicolette,mégis mi folyik itt?-én hirtelen felugrottam az ágyba,és csak hallom,hogy ordítozik anya,Harry pedig félt apámtól.
-Ti mit csináltatok?Mi elmegyünk egy hétre és te letepered a lányom?-beszélt Harry-hez anyu.
-Elnézést,de...-mondta volna Harry,de nem engedte anya,hogy végig mondja.
-Most azonnal tűnny el innen!-adta ki a parancsot anya Harry-nek.Harry gyors felöltözött és rohant is el.
-Mi folyik itt?-megint kérdezte anya.
-Hát látod.Most erre nem tudok mit  mondani,látod a helyzetet.-mondtam.
-Apád még a kocsiban pakol.Menj el a cuccaidért és  azonnal gyere haza.És még számolunk.-mondta.Én felöltöztem és mentem a cuccaimért.Otthon voltak a fiúk.Néztek rám,de ők még nem tudják mi van.
-Harry?-kérdeztem.
-Mivan hiányzik a szereled?-gúnyolódott Niall.
Felmentem a szobájába,és láttam,hogy pont hív engem.
-Harry?
-Nikky,hogy jöttél ide?-kérdezte majd odalépett hozzám és megölelt.
-Össze  kell pakolnom.És utána mindjárt haza.-magyaráztam.
-Nagy bajban vagyunk?-kérdezte.
-Hát valószínűleg majd megtiltsák,hogy eggyütt legyünk.-mondtam szomorúan.Láttam Harry-n,hogy ő is nagyon szarul érzi magát.
-Bocsáss meg,az én hibám.-mondta.
-Nem kell bocsánatot kérned,ugyanúgy én is hibás vagyok.-mondtam,és megcsókolt.Segített összepakolni.Mondtam,hogy majd hívom őt éjjel.Egy utolsó csókot váltottunk és elmentem.Liam hazaszállított autóval.Majd megérkeztem.
-Hallottam mit műveltetek míg mi távol voltunk.-vonakodott apa.
-Elmegyünk,összejössz egy sztárral,aki valószínűleg megkaphat bármilyen lányt és te neki csak egy vagy a sok közül.-mondta anya.
-Megtiltom,hogy vele legyél,vagy beszélj,vagy találkozz.-mondta apa.Én már komolyan nem értem mi bajuk.Ez nem olyan nagy dolog.
-Nincs mobil,nincs internet,nincs kimenés.-adta ki a parancsot apa.
-Mi?!Ezt nem tilthassátok meg,hogy a nyárat egy szobában töltsem!-már kiabáltam és felszaladtam a szobámba.
Még lehetett,addig írtam Harry-nek,hogy valamit kell tennie így nem hagyhat.
 Este már mindenki aludt,én későn lezuhanyoztam,és mikor kimentem a fürdőből,törülközőbe ott volt Harry.Én egy száll törülközőbe álltam ott lefagyva.Még az is majdnem lecsúszott rólam.
-Harry,te hogy kerültél ide,hogy jöttél fel?-kérdezősködtem és fogtam a törülközőt,hogy nehogy le essen rólam.
-Bemásztam az ablakon,mivel mondtad,hogy nem találkozhatunk,akkor titokban.-mondta tervet.
-Oké, várj bemegyek a fürdőbe és felveszek valamit.-mondtam neki.Gyors felvettem egy bugyit,és egy bő pólót majd visszamentem hozzá.Odajött hozzám,megölelt,elkezdett csókolgatni.
-Megbántad a tegnap estét?-suttogta.
-Nem.-mondtam,majd egy puszit nyomtam szájára.
Egészen hajnali fél 4-ig elvoltunk egymással,majd elment.Én lefeküdtem aludni,és reggel 6-kor anya ébresztett.
-Kicsim,apáddal elmegyünk valahová,addig legyél itthon,mindened nálunk van,nincs kimenetel,belessz zárva az ajtó is.-ekkor magamba azt gondoltam,hogy egy szipirtyó,mivel ezt teszi velem.
Harry-t sehogy se tudtam elérni,így csak otthon maradtam és unatkoztam. Délután már anyáék hazajöttek,és lent vártak.
-Mivel,nem adhatunk neked egész nyáron szobafogságot,úgy döntöttünk,hogy kimehetsz még egy hétig.-mondta anya.
-Még egy hétig?Hogy érted ezt?-furcsáltam anya mondatát.
-Igen,mivel hazamegyünk,megvettük a jegyeket pontosan ma hétfő van,és jövőhét hétfő hajnalba megyünk.-mondta anya.
-Ezt nem tehetitek velem!-mondtam majd felvettem a cipőm és elmentem a fiúkhoz.Vagyis csak inkább Harry-hez.Odafelé sírtam az úton,majd odaértem.A fiúk néztek,hogy miért könnyes a szemem,én pedig szó nélkül felmentem Harry szobájába,aki éppen aludt.
-Harry,Harry ébredj!-ráztam meg a vállát.
-Mi?!Nikky?Te,hogy kerülsz ide?!Mi a baj?-ekkor felült az ágyba és magához ölelt.Látta,hogy könnyesek a szemeim.
-Harry?Egy hét múlva visszamegyünk Kanadába.-mondtam sírva.
-Mi?!Mégis miért?-kérdezte szomorúan.
-Mert anyumék most direkt kibasznak velem,mert ő szerintük,te csak egy sztár vagy akinek egy lány vagyok a sok közül.-mondtam.
-De ez nem igaz,te vagy az a lány akit szeretek.-mondta,majd megcsókolt.
-Tudom,de ők nem tudják.-mondtam.
Harry elkezdett öltözni,majd megfogta a kezem és húzott maga után.
-Hová viszel?-kérdeztem.
-Beszélek anyukádékkal.-mondta.Nagyon nem jó ötletnek tartottam.Majd megérkeztünk,ott Harry behúzott az ajtón és végig fogta a kezem.
-Hát tudják meg,én együtt vagyok a lányával,és szeretem őt.Nem értem miért kell ezért keresztbe tenni neki.-üvöltözött Harry.
-Mert még gyerek,és nem tudja mit csinál.-oktatta ki anya Harry-t.
-Maga végkép nem tudja,hogy milyen a lánya velem,azt se tudja,hogy milyen boldogok voltunk,még maguk nem jöttek ezzel az ötlettel,hogy visszaköltöznek.-veszekedett anyával Harry.
-Én nagyon jól ismerem  lányom,és tudom mi a jó neki,és te csak kihasználod őt.-mondta.
-Maga honnét veszi,hogy kihasználom őt?!-kérdezte Harry.
-Te egy sztár vagy,a sztárok mind ilyenek.-sértegette anya.
Láttam Harry-n,hogy kivan idegileg ,így belé böktem,hogy menjünk.És elmentünk.Láttam a telefonom-on,hogy anya hivogatt,de nem vettem neki fel.Meg pár SMS-t is írt:Nicolette azonnal gyere haza!
Harry-vel csak sétáltunk,és azon gondolkoztunk mi lesz ha el kell mennem.
-Mi lesz ha nem tudjuk rábeszélni anyumékat,hogy ne menjünk el?-kérdeztem Harry-hez fordulv aggódva.Láttam rajta,hogy ő is nagyon ideges.
-Erre ne is gondolj.-nyugtatgatott Harry,majd megcsókolt.
Harry-vel elmentünk a One Direction házba,és ott voltak Danielle-ék is.Látták rajtunk,hogy levagyunk törve.Harry-vel kézen fogva felsétáltunk a szobájába.Én Harry vállára ráfeküdtem és aludtam.Olyan hajnali 1 felé felébredtem,láttam,hogy Harry édesen alszik,én felkeltem és lementem a konyhába.Ott-ott ült lent Louis.Milyen meglepő.Leültem melléje.
-Na,mivan Eleanor-ral?-kérdezősködtem.
-Hát nem veszi fel még most sem a telefont.-mondta szomorúan és a poharát kezdte el bámulni amit éppen fogott.-De mi van veletek?Olyan letörtnek tűntetek.-kérdezősödött Lou.
-Harry-vel lefeküdtünk.Nálunk.És reggel anyáék beállítottak.-mondtam.
-De nem egy nappal később kellett volna hazaérniük?-kérdezte.
-De,csak megleptek.És most kitalálták,hogy már jövő héten visszamegyünk Kanadába.-már könnyeztem.-Pedig már olyan jól elvoltunk Harry-vel.
-Biztos rálehet őket szedni.-vigasztalt Lou,és megölelt.
-Harry-vel összevesztek,mert már rá akartuk szedni,hogy maradjunk.-mondtam.
-Ó,hát ti nektek még rosszabb a helyzetetek,mint nekem.-mondta.Felkeltem mellőle és visszamentem Harry-hez.
-Te hol voltál?-kérdezte kómásan Harold.
-Lent voltam,és beszélgettem Louis-szal.-feleltem.
-Jaj.-montda.Én visszabújtam mellé és ő átölelt.Próbáltam aludni,de nem tudtam,folyamatosan azon gondolkoztam mi lesz velünk.Harry is észrevette,hogy nem alszok,ekkor elkezdett simogatni meg minden és elaludtam.
                                        *Reggel*

Mentem le a lépcsőn,és hallottam valamit,tudom nem szabadna hallgatóznom ,de kíváncsi voltam.Louis és Danielle beszélgetnek.
-Louis ha nem kellesz Eleanor-nak,akkor felejsd el!Te jobbat érdemelsz.-vitatkozott vele.
-De nem tudom,mégis mit tegyek,hogy elfelejtsem?!-kérdete.
-Csókolj meg!-jelentette ki Danielle.Én nagyon meglepődtem,csak egy hosszú ideig semmit nem halottam,majd a végén egy cuppanást.Jött le ekkor a lépcsőn Liam.
-Jó reggel Nikky.-mondta Liam.Ahogy megláttam Liam-ot gyors visszahúztam és mondtam neki,hogy kérdezni akarok tőle valamit.
arrG


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése