2012. július 19., csütörtök

Just one Dream=Just one Love 7. Fejezet

7. Fejezet
˝-Szia Nikky,gondolom még nem ismered Annie-t.-mutatta be Niall a barátnőjét.
-Szia Nikky.-köszönt.
Kicsit megismerkedtem a lánnyal,jó fej volt,kedves.
-Niall?Itt vannak a többiek is?-kérdeztem kicsit félénken.˝

-Csak én és Liam vagyunk itt-válaszolta.Megkönnyebbültem,hogy nincs itt Harry.Visszamentem Johnny-hoz táncolni,később szóltam Daniellenek,hogy mi lelépünk.(mármint én és Johnny)
Mentünk az utcán és láttam Harry-t,ő pont ránknézet így megcsókoltam Johnny-t.Nem akartam vele smárolni,de féltékennyé akartam tenni Harry-t.Johnny hazakísért,továbbá nem is láttam Harry-t ahogy a sarkon lefordultunk.Elköszöntem tőle.Hazamentem és felnéztem a facebook-ra.Rám írt a volt pasim.
-Nikky,hol vagy,és kivel?-kérdezte,de nem értem mi köze van hozzá ha szakítottunk.
-Rayn,mi már szakítottunk,nem értem mi közöd van az életemhez.-ezzel a mondattal lecsuktam a laptopom és elmentem aludni.
                                                 ***

Reggel,felkeltem és anyáék beszélni akartak velem.
-Kicsim,úgy gondoltuk,hogy szeretnénk elmenni Párizsba egy hétre.
-Anya,én nem akarok menni!-nem akarok megint elmenni úgy,hogy ott csak unatkozni fogok.
-Értem,gondoltuk,hogy ez lesz a vége,hogy majd nem akarsz velünk jönni,ezért apáddal,úgy gondoltuk,hogy itthon maradhatsz,de kell felügyelet.-magyarázták anyámék.
-Mi?!Te dadát akarsz hívni nekem egy hétre?-kérdeztem felháborodva,az Isten szerelmére 15 vagyok,mégse gyújtok magamra egy házat.-gondoltam.
-Nem,te mész hozzájuk.Mivel jól megismerkedtünk Liam-ékkal így gondodat fogják viselni.-mondta.Én csak néztem nagyot,hogy komolyan 5 fiúra akarnak bízni.
-Mikor indultok.-kérdeztem.
-Holnap ha addigra apád talál szállást nekünk Párizsban.-válaszolt.Apa kiabált a nappaliból hogy:
-Drágám találtam szállást.
Elkeztem pakolni én is a bőröndömben,mivel a fiúknál leszek egy hétig,és be lesz zárva a ház.Felhívtam Danielle-t és segített pakolni.
-Liam meghívott minket a koncertjukra.-mondta Danielle mikor ideért.
-Mikor lesz a koncert?
-Ma este 7-kor.-válaszolta.
-Én nem akarok menni,Harry is ott lesz.-mondtam.
-Nikky,nem tök mindegy,egy hétig náluk leszel,és Harry is velük lakik.-magyarázta.
-Tudod,tegnap este,láttam Harry-t az utcán,mikor én Johnny-val voltam.És mikor megláttam Harry-t pont rámnézet,én meg megcsókoltam Johnny-t.
-Ez most komoly?-szegény Harry mit érezhet?Ha neki nem engedted megcsókolni magad,és Johnny meg csak úgy megcsókolod.-szidott le Danielle.
-De Harry iránt mást érzek,Johnny meg csak egy ....
Nem érzek iránta semmit.-védekeztem.Danielle inkább erre nem mondott semmit,csak segített pakolni,és később pedig elkészülődtünk a fiúk koncertjára.
Ezt vettem fel:




Danielle pedig ezt:


                                               ***

Mikor megérkeztünk,Eleanor várt minket kint.Bementünk vele és már láttuk,hogy próbálnak a fiúk.Én folyton Harry-t néztem,ő pedig csak egyszer nézet rám,de úgy,mintha meg akarna ölni,hát megértem őt.Danielle félrehúzott,mert mellettünk ott volt Annie és Eleanor.De most nem miattam húzott félre,hanem miatta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése