2012. július 20., péntek

Just one Dream=Just one Love 8. Fejezet

8. Fejezet

˝Danielle félrehúzott,mert mellettünk ott volt Annie és Eleanor.De most nem miattam húzott félre,hanem miatta.˝


-Nikky,Eleanor olyan szép.-mondta szomorúan.
-Igen,azt tudom,de ezért hívtál félre?-kérdezősködtem.
-Igen,vagyis nem tudom,mert,olyan érzésem van,hogy ...-nem válaszolt.
-Mi?!Te féltékeny vagy El-re?
-Én nem tudom,de...,haggyuk.-és visszaültünk a helyünkre.Nagyon furcsa volt Danielle,olyan mintha Lou kellenne neki.Fura.Elkezdődött a koncert.Harry-vel nem volt valami rendben,a szólóját,a koreográfiát elrontotta.Liam elég mérgesen a koncert után ezt mondta nekem:
-Beszélned kell vele.
Harry koncert után máris elment a dedikáláson se vett részt.Pedig ezen ott kellett volna lennie.Elmentünk a fiúk házába és elkeztünk hülyülni.Louis répából várat akart építeni,de nem sikerült neki.Én Annie-vel beszélgettem,ahogy megismertem őt nagyon jófejnek tűnt.Passzolt Niall-hoz.Később Liam hazavitt engem autóval,de az egész úton hozzám se szólt és én se hozzá.
                                      *Másnap reggel*



Felébredtem,és lementem anyuékhoz elköszönni.Korán ébredtem,mert anyuék repülője korán indult.És addig nekem már elkell mennem,mert anyuék viszik a kulcsot. Elkészültem és kikerestem még valami ruhát amit felvehetek magamra.
Ezt vettem fel:

Láttam a ház előtt az autót.Anyuéktól mégegyszer elköszöntem,és láttam,hogy Harry jött értem.Harry bepakolta a cuccaimat az autóba,és elindultunk.Az egész úton síri csönd volt.Mikor megérkeztünk ott volt El,Danielle és Annie is.El kellett osztani a szobákat,mert a többi lány is itt fog aludni.
-Niall szobájába Annie alszik.-mondtam Liam.
-Enyémbe El-jelentette ki Lou.
-Enyémbe Danielle.-újból jelentte ki Liam.Én nem akartam Harrynél aludni,így azt mondtam,hogy Zayn-nél alszom,még Perrie nem jönn.Ő csak pár nap múlva jönn.Kipakoltunk,és mentünk a városba.Kitalálták,hogy menjünk vásárolni,Harry is jött velünk.Este elmentem Zayn-nel,elmentünk piát venni.Visszaértünk a házhoz,mindenki elkezdett inni,meg egy csomót hülyésgedtünk.Lou kitalálta,hogy Twister-ezzünk.Elég sokan játszottunk,Annie pedig pörgetett.
-Bal láb pirosra.-mondta Liam-nak.
-Jobb kéz sárga.-mondta Harry-nek.Én szinte Harry felett egy hidat alkottam felettem Liam.Tisztára összevoltunk  keveredve.Hát kb. ez a játék 5 percig tartott.Ugyanis Liam ledőlt én pedig Harry-re estem.Danielle pedig Lou-ra.Ők csak nevettek egymáson,de láttam,hogy El nem nézi ezt jó szemmel.Harry ölébe ültem még mindig,már valahogy nem nézet Harry se rám olyan ˝megakarlakölni˝szemekkel.Még egy csomót hülyültünk,Niall kitalálta,hogy üvegezzünk,de erre mindenki nemet mondott,szerencsére.Később mindenki lefeküdt aludni,én Zayn szobájában aludtam.Nem tudtam aludni,így kimentem a konyhába.Ott volt Harry.
-Te mit csinálsz itt ilyenkor.-kérdezte Harry.
-Nem tudok aludni,Zayn nagyba horkol és ez még rosszabb.-válaszoltam.
-Hát te akartál nála aludni.-mondta,de inkább erre nem válaszoltam.
-És te mit keresel itt ilyenkor?-kérdeztem.
-Én sem tudok aludni.-mondta.
-Harry.......Sajnálom,ami nálunk történt.-már muszáj volt bocsánatot kérnem,mert még a koncertet is elronotta miattam.
-Nem kell bocsánatot kérned,én voltam a hülye.-mosolygott rám majd megölelt.
-Szóval akkor mehetek hozzád aludni.-kérdeztem.Felmentünk a szobájába ahol csak egy kettes ágy volt.Lefeküdtem mellé.-így már jobb volt aludni.
                                      *Reggel*


Reggel mikor felkeltem még Harry mellettem aludt.Csöndben lementem a konyhába és ott láttam Annie-t.
-Még csak te vagy fent?-kérdeztem.
-Hát Niall és Zayn-elmentek vásárolni kaját,a többiek még alszanak,egyébként te hol aludtál,mert Zayn kereset.-mondta.
-Horkolt,nem tudtam tőle aludni,és lejöttem a konyhába hajnalba,és itt volt Harry,és kibékültünk.-meséltem neki.
-Jááj,vagy úgy.-mosolygott.
                *5 perc múlva lejött a lépcsőn Harry*

Odajött hozzám és megölelt és egy puszit adott az arcomra.
Megérkeztek a fiúk is az üzletből,és én magyarázkodtam Zayn-nek,hogy miért hagytam őt ott este,úgy tett mind aki meg van sértődve,nem tudta sokáig játszani,mert mindig elnevette magát.A többiek is felébredtek,majd megreggeliztünk és elmentünk a London Eye-hoz.
Mindenkinek meg volt a párja,Zayn-nek Perrie,én nekem meg Harry.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése