2012. július 18., szerda

Just one Dream=Just one Love 6. Fejezet


6. Fejezet
˝-Nincs köztünk semmi.Csak barátok vagyunk,ha ezt annak lehet mondani.Ha nem akarom,hogy megcsókolj akkor nem fogsz!-vágtam vissza.
-Igen?-akkor idelépet Harry és szinte erőszakkal megcsókolt.˝

Én simán reflexből levágtam neki egy pofontot és ezt mondtam neki:
-Utállak Harry,UTÁLLAK!
Harry kiviharzott a szobámból és becsapta az ajtót.Én később lementem,ahol a többiek voltak,de Harry-t már nem láttam ott,gondolom elment,aminek ezek után örültem.Leültem a konyhába,és a nappaliból utánam jött Louis.
-Nikky?Ez mi volt?-kérdezte.
-Mire gondolsz?-pontosan tudtam,miről akar beszélni,de nem akartam beszélni Harryről.
-Hogy,lejött Harry,és elment és becsapta az ajtót.Anyukád is nagyott nézett,fel akart menni hozzád,de mondtuk neki,hogy most jobb neked egyedül.-magyarázta Lou.
-Hát,csak veszekedtünk,én pedig megütöttem.-válaszoltam vissza.
Erre Lou nem válaszolt,hogy miért,mert tudta,hogy neki nincs köze a kapcsolatunkhoz.Megebédeltünk,persze Harry nélkül,ezek után már nem is akartam a szemébe nézni.Utána a fiúk hazamentek.Én kimentem sétálni,ahol pont találkoztam Daniellel.Elmeséltem neki mindent,ő csak le volt döbbenve.Ő,kitalálta,hogy menjünk el bulizni,hogy ne gondoljak Harry-re.A bulira igazán szép ruhát kerestem,hogy ..............szép legyek. ;D
Ezt a ruhát vettem fel:

Este 22 óra volt és eljött értem Danielle,és mentünk valami discoba.Ott először leültünk egy bárba és piát kértünk.Odajött hozzám egy srác és felkért táncolni,én ugyanis kivoltam Harry miatt,ezért kiszerettem volna kapcsolódni,így elmentem vele táncolni.A fiút Johnny-nak hívták,jól nézet ki,nekem bejött.Kicsit nyomulósabb volt mint Harry.De Harry iránt máshogy éreztem,mint Johnny-nál.Johnny-nál nem éreztem vibrálást,se semmi mást.Sokat táncoltunk,Danielle elhívta magához Liam-ot és vele táncolt.Megláttam Niall-t és odamentem hozzá,valami lánnyal volt.
-Sziasztok.-mondtam nekik.
-Szia Nikky,gondolom még nem ismered Annie-t.-mutatta be Niall a barátnőjét.
-Szia Nikky.-köszönt.
Kicsit megismerkedtem a lánnyal,jó fej volt,kedves.
-Niall?Itt vannak a többiek is?-kérdeztem kicsit félénken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése