2012. július 16., hétfő

Just one Dream=Just one Love 4. Fejezet


4. Fejezet
-Nikky,tudom,hogy még csak 3 napja ismerkedtünk össze,de ez nekem többnek tűnt.-mondta Harry.
-Valamit még nem mondtam el neked.-nem akartam ezt neki mondani,de előbb utóbb meg kellene tudnia.

-Mégis mi tnem tudok még rólad?-elég meglepődve kérdezett rá.
-Azt már mondtam,hogy Kanadából jöttem.-húztam az időt.
-Igen,ezt már tudom,de mi van vele?-láttam Harry-n,hogy nagyon kíváncsi,mit is akarok mondani.
-Azt nem kérdezted,hogy mikor jöttem el kanadából.-féltem neki elmondani,mert talán többet érzek iránta mint barátság.
-Mégis mikor?Nikky mond már!-már idegeskedett Harold.
-Aznap,mikor először találkoztunk.-mondtam,de nem hagyta befejezni amit akartam még neki mondani.
-Engem nem érdekel,hogy mikor jöttél ide.-szóhoz sem hagyott jutni ,csak magához ölelt.
-De Harry!Figyelj már rám!Én csak a NYÁRRA költöztem ide a szüleimmel-már szinte ordítottam,már majdnem sírtam,de Harry megtörölte könnyeim.
-Megoldjuk!-mondta nyugtatóan.
-Mégis hogy?!A szüleim még se engedik,hogy csak úgy ideköltözzek 15 évesen.Biztos,hogy nem hallgatnának rám.Szemükbe még csak kislány vagyok.-már zokogtam Harry előtt.
-Nikky,megoldom,ne félj,addig élvezzük a nyarat,a kettesben létett.-vigasztalt Harry.
Magához szorított,meg akart csókolni,de én elhúzódtam.
-Későrejár,nekem mennem kell.-húztam el tőle magam,nehogy megcsókoljon,és elindultam hazafelé.
Mikor hazaértem,elvégeztem mindent,evés,zuhizás,mindent.
Késő volt mikor hazaértem,már anyáék itthon voltak,így már be tudtam menni az ajtón.Nem látták mibe jöttem haza.Féltem,hogy még holnap is kell találkoznom Harryvel,mert a pólójába és a gatyájába jöttem haza.Pedig most nem akarok találkozni vele,én nem vagyok az a lány akit 3 napja ismer és ilyen könnyen beadom magam.Aludni próbáltam,csak ő járt a fejemben,nem tudtam kiverni,milesz ha beleszeretek és itt kell őt hagynom,félek,hogyha megcsókol tényleg többet fogok érezni iránta.Megpróbáltam aludni.
                                                      
***                              
Reggek felkeltem,és kit látok?!
Harry simogat.Igazából nagyon jólesett arra kellni,hogy simogat valaki.
-Bocsáss meg  a tegnapiért.-motyogta Harry.
-Nem haragszom,csak ez nekem még túl gyors.Én nem olyanfajta lány vagyok aki 3 nap után csak úgy lesmárolhat valaki.-magyarázkodtam neki.
-Tudom,tudom,hogy te más vagy.És én ezért kedvellek ennyire.-amikor ezt mondta,csak úgy megöleltem,nem i studom miért ,de jól esett.
-Egyébként,ki engedett be?-kérdezősködtem.
-Anyukád.-kedves nő.-mondta.
Odaült mellém az ágyra és én csak úgy a hasára feküdtem,nem értem mi bajom volt,nem tudtam ellenálni neki.A testén még a finom parfümillatját éreztem,így fel sem akartam kellni.Olyan jó volt vele ez a pillanat.De Harrynek mennie kellett mert koncertjük lesz ma és még próbálniuk is kellett.Elköszöntünk egymástól,és a végén megöleltük egymást és egy arcrapuszit adtam neki,mert ilyen kedvesen bánik velem.Felhívtam Danielle-t és mondta,hogy az egész délutánja szabad,így csajos napot tartottunk.Kifaggattam Liamról mit is érez iránta,és meggyőződtem róla,hogy ők tényleg odavannak egymásért.Én is ugyanúgy elmeséltem neki a Harryvel eltöltött időmet és ő nem érti miért nem jövünk össze.
Estefelé mikor vége lett Harry koncertjüknek felhívott engem Harry.
Hülyéskedtünk,csöppet Harry olyan perverz módon is flörtölgetett velem.Megbeszéltük,hogy holnap elmegyünk moziba.De ezt már szerintem hivatalosan is RANDINAK lehet nevezni.Nagyon vártam és izgultam mi lesz holnap,de inkább aludtam,hogy holnap a RANDINKON mégse nézzek ki kómásnak.
                                                     ***

Reggel mikor felkeltem,előbányásztam valami csini ruhát és felkaptam.Anyának feltűnk,hogy ki sminkeltem magam,így inkább kerültem is őt ne faggatózzon.
3 óra.Harry sehol.Hívtam őt de kivan kapcsolva,azt mondta hogy 3 felé értem jönn.Aggódtam mivan ha csak játszik velem,vagy ilyesmi.De ezen nem gondolkoztam vártam türelmesen,mert nem olyannak ismertem meg Harry-t aki játszana velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése