2012. július 26., csütörtök

Just one Dream=Just one Love 10. Fejezet

10. Fejezet


˝A reggelem unalmasan telt,de mikor megérkeztek Danielle-ék,akkor rohantam Danielle-höz faggatózni.˝
-Na mi volt a randin?-kérdeztem.
-Háát...az az igazság,hogy lefeküdtünk.-mondta örömmel.
-És milyen volt Liam?-faggattam.
-Egyszerűen csodás,gyengéd,érzékkel teli,van tapasztalata.-áradozott Danielle.
-Tetszett?
-Imádtam,elmentünk vacsorázni,majd felvitt a szobánkba és ott elkezdett vetkőztetni.-mondta volna még tovább,de én megszakítottam őt.
-Jó,a részletekre nem vagyok kíváncsi.-mondtam.Védekeztetek?-kérdeztem.
-Annyira elvoltunk,hogy nem volt idő rá.-mondta.
-Te normális vagy?!Mivan ha teherbe esel?-szidtam le.
Kimentem az ajtón és felmentem.Harry-nek elmeséltem,hogy milyen felelőtlenek.Haragudtam Danielle-re,mert féltem,hogy valami hülyeséget csinál.Este Harry-vel elmentünk megint sétálni.
-Nikky,hadd adjak valamit!-mondta Edwardka.



Rakta a nyakláncot a nyakamba,utána hátra fordultam hozzá,és egy szenvedélyes csókot váltottunk.Nagyon aranyos volt tőle ez az ajándék.Majd hazamentünk és aludtunk.Én hajnalba felkeltem,mert szomjas voltam.Lementem a konyhába és ott ült Lou.
-Te mit csinálsz itt hajnali 3-kor?-kérdeztem,mire leültem mellé.
-Az a kérdés,hogy te mit keresel itt ilyenkor.-viccelődött Louis.
-Neem,de most komolyan,mért ülsz itt ilyenkor?-komoly arcot vettem felé.
-Nem tudok aludni,Eleanor hiányzik.És most tudom,hülyén fog hangzani,de én nagyon kedvelem Danielle-t,de neki ott van Liam,és az egyik legjobb haverommal nem csinálnám ezt.-mesélte el Louis.Foggalmam se volt mit mondjak neki erre.Meglepett amit mondott.
-Louis,ha neked tetszik ,vagyis hiányzik és még szereted Eleanor-t,akkor mért vágysz Danielle-re?-kérdeztem.
-Kérlek ne mond ezt senkinek.Még Harry-nek se,de nem tudom,milyen érzelmek kavarognak bennem.-válaszolt.
Én ittam egy keveset,és felvonultam a ˝szobámba˝.
                                            *Reggel*

Reggel,Harry csókjára ébredtem,ami mennyei érzés volt.
-Jó reggelt édesem.-köszönt Harry.Én csak magamhoz húztam és elkeztem őt csókolgatni.Mire bejönn Annie.
-Nikky,kérlek gyere gyors.-mondta félelemmel telve.
-Mi a baj lehet?!-kérdeztem fura fejjel Harry-t.
-Nem tudom-válaszolta.Én utána mentem Annie után és megkérdeztem tőle.
-Na,mi baj?-kérdeztem.
-Nem ismerek itt még senkit olyan jól a házban,csak téged.-mondta.
-Nekem bármit elmondhatsz.Mi a baj?-bátran szóltam hozzá,hogy megnyugodjon.
-Az az igazság,hogy Niall-al 2 hete lefeküdtem,é snem jött meg a menstruációm.Már egy hete késik,és félek.-aggódott Annie.
-Védekeztetek?Niall-nak mondtad már?-faggattam.
-Védekeztünk,de az sem annyira biztonságos.És Niall-nak ilyenről nem merek beszélni.-mondta.Mondtam Annie-nek,hogy felöltözök és elmegyünk a nőgyógyászhoz.Harry-t megkértem,hogy vigyen el minket,de a többieknek ne mondjon róla semmit.Felmentünk a 4.-ik emeletre,ahol a nővér bevezettet minket a doktor úrhoz.Egy öreg ember volt,aki elég furán bámult rám így féltem tőle.
-Jó napot-köszöntünk mind a ketten Annie-vel.
-Sziasztok kis lánykáim.-köszönt vissza.-Na mi a probléma odalent?Vagy esetleg gyógyszerért jöttetek.-beszélt hozzánk.
-Kivizsgálásra jöttünk.-válaszoltam,vagyis csak Annie ment.
-Ki lesz az?Te drágaságom?-beszélt hozzám.
-Nem a barátnőmet kell kivisgálni.-válaszoltam.
Annie felült a székre és a hasára kent valami zselés trutyit.
Kivizsgálás közben a doktor elkezdett tőlem fura dolgokat kérdezni.
-Kis lánykám,te hány éves vagy?-kérdezte.
-15.-válaszoltam.
-Huhúú,akkor az már olyan kor.-célozgatott a szexre.-Na és te még szűz vagy?-kérdezte.Én csak furán néztem rá,majd büszkén rávágtam,hogy igen én még szűz vagyok.A doktor elmondta,hogy nem kell aggódnunk,nem lesz baba,ezt csak a hormon zavarok miatt van.Felhívtam Harry-t,hogy jöjjön értünk,majd hazavitt.Annie megnyugodott,hogy nem lesz még kisbabája és én is elmondtam Harry-nek mi a baja,de ezt épp meghallotta Zayn.
-Kinek lesz babája?-kérdezősködött Zayn.
-Valaki terhes?-esett ki Niall szájából a kaja.
-Mi?Danielle terhes vagy?-Liam lesokkolva ordította.
-Nem nem vagyok terhes.-válaszolta Danielle.
-Akkor jó.-megnyugodott Liam.
-Szóval ti már lefeküdtetek?-tért át másik témára Niall.
Erről beszéltek fél órát,hogy Danielle és Liam lefeküdtek.Niall pedig utána,amikor már senki nem volt lent:
-Akkor most ki terhes?-bambáskodott magának.
Harry kiszerette volna élvezni azt a két napot amit még együtt töltünk.Vagyis amíg még náluk alszom,mert 2 nap múlva jönnek haza a szüleim.Harry kitalálta,hogy menjünk el vidámparkba.Másnap reggel mindenki jött vidámparkba.
Amikor már a 6.-ik hintára ültünk fel én már totál rosszul voltam.Ezért Harry-vel hazamentünk.Tényleg haza.Még nála volt a kulcs amit anyukámtól kapott vészhelyzet esetén.Hazasétáltunk,addigra már elmúlt a rosszul létem is.Harry hevesen elkezdett csókolgatni.Mikor már a szobámba értünk ledöntött az ágyra.Levette a pólómat és elkezdte kikapcsolni a melltartóm.
-Várj.-állította le magát Harry.-Biztosan akarod,mert ha nem én még kibirom.-magyarázkodott.Én csak bólintottam erre és folytatta tovább.
   Továbbá csak hagytam ami velem történik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése