2012. július 16., hétfő

Just one Dream=Just one Love 2. Fejezet


2. Fejezet

˝Jót beszélgettünk,és már kb este 11 volt mikor hazaindultam volna,de mivel sötét volt felajánlotta,hogy hazakísér.Én ebbe beleegyeztem,amikor a házunkhoz értünk a villany égett és csak akkor ismertem fel ,hogy ő ki is igazából.˝

-Úr Isten!Harry Styles?!-kérdeztem meglepődve.
-Ne mond,hogy eddig nem jöttél rá,hogy én vagyok az.-nevetve kérdezte.
-Sötét volt,nem láttam az arcod!-védekeztem.Harry csak nevetett tovább.
-Nekem már mennem kell ,elméletileg nem szabadott volna kijönnöm.-elköszöntem Harrytől.
-Várj!-tartott vissza Harry.-Mi lenne ha holnap megmutatnám neked Londont?
-Szuper.-örültem,majd végül tényleg elköszöntünk egymástól.
Beosontam a házba,szerencsére nem vettek észre.Vettem egy forró zuhanyt,majd felhívtam Danielle-t akinek elmeséltem mi történt velem az előbb történteket.
Ő csak csodálkozott,hogy-hogy lehet ,hogy találkoztam az 1D szívtiprójával.
Éjfél körül lefeküdtem aludni,de nem nagyon tudtam mivel egész éjjel Harryre gondoltam.
Trrrrr-csörgött ma is a telóm,de ma viszont boldogan keltem fel,mivel ma megmutatja nekem Londont Harry Styles!Felöltöztem,és valami igazán szép ruhát vettem fel,de ne értsétek félre,sportosan mentem.
Harry 9-kor rámcsörgött,hogy a ház előtt vár.Kimentem,de előtte szóltam anyáéknak,hogy megyek sétálni.Ők úgy tudták ,hogy egyedül megyek.
Harry ott állt a házunk előtt,és köszöntött egy öleléssel.Nagyon jól esett,éreztem a csodás parfümje illatátt.Először elvitt a Big Ben-hez.Utána elmentünk a London Eye-hoz.
-Gyere,üljünk fel.-csábítgatott Harry ,hogy üljek vele fel.
-De nekem tériszonyom van.-tiltakoztam.
-Ne félj,én is ott leszek.-ahogy kimondta ezt a mondatott,már tudtam,hogy biztosan fel fogunk ülni rá.
-Na jó,felülök,de ha kiesek megfogsz.-fenyegetően mondtam neki.
Elindult felfelé a kerék,de később valami nagyott buhant.Megilyedtem.Mikor a legtetején voltunk,megállt az egész kerék.Megálltunk,én nekem tériszonyom van ,és pont itt ülök.Féltem,mikor lenéztem rendesen szédültem.
-Jól vagy?-kérdezte törődve Harry.
-Hát jól,leszámítva azt,hogy fentragadtunk.
Harry stresszoldóként elkezdett hozzám beszélni,hogy elterelje a figyelmem ,arról,hogy fentvagyunk.
Már vagy fél óra eltelt és még mindig csak itt ülünk és beszélgetünk.
-Van barátod?-kérdezte Harry.
-Nincs,nemrég szakítottam vele.-mondtam.
-Óóh,sajnálom.Szereted még őt?-kérdezte.
-Hát én nem tudom mit érzek,mert megcsalt és én otthagytam őt.De ezzel ne foglalkozzunk,neked van barátnőd?-kérdeztem vissza.
-Nincs.-mondta.
Én ennek örültem,de ezt inkább nem mondtam neki.Elindult a kerék,és épségben leértünk.Elkezdett szakadni az eső.A mi házunktól elég messze voltunk,de Harry javasolta,hogy menjünk fel hozzá ,mivel a házuk közel van.Odaértünk 5 perc gyaloglás után,majd bementünk és megismerkedtem a One Direction többi tagjával.Nem mindha nem ismertem volna őket eddig.
Tiszta víz voltam ,és erre Harry felvezetett a szobájába és odaadta az egyik pólóját.Annak is olyan finom parfüm illata volt,mint ami Harry-n volt.Harry pulcsija elég nagy volt rám,de Harry azt mondta,hogy cuki vagyok benne.Csörögni kezdett a telefonom.Danielle az.
-Szia Danielle-mondtam a telefonba.
-Szia,hol vagy itt vagyok kint és téged kereslek.-mondta.
-Itt vagyok a One Direction házába.
Kérdeztem Harryt,hogy ide e jöhetne az egyik barátnőm,ő erre természetesen igent mondott.Daniellet idehívtam és ő is ugyanúgy megismerkedett a fiúkkal.Danielle félrehúzott a konyhába.
-Nikky?!Kié ez a póló?Miért vagy egy nagy pólóba és egy szál bugyiba?
-Eláztunk Harryvel az úton és ő odadta az egyik pólóját.
A  srácokkal hülyültünk sokat,és Zaynnek kipattant a fejéből,hogy nézzünk horror filmet.Mellettem ült Danielle és a másik felemen pedig Harry.Danielle mellett pedig Liam.A Síri találkozásokat néztük,ami állítólag igaz történet.Én sokszor megilyedek az ilyen filmektől.
Elkezdődött a film,és Harry átölelt.Ezzek a mozdulatásával ránéztem és ő csak mosolygott.A filmnek vége lett és Danielle hazament Harry pedig hazakísért.
Az úton elkeztünk Liamról és Danielleről beszélni,hogy,hogy összeillenének.Harrynek odaadtam Danielle számát,hogy adja oda Liamnak.Lehethogy összejönnek.Harry még kérdezgetett rólam is.
-Megérkeztünk.-mondtam neki.
Harry adott egy ölelést és én is visszaöleltem őt.
Majd megköszöntem neki az estét és egy puszit nyomtam az arcára,amire nagy mosolyt villantott.
Bementem,vacsoráztam,és lezuhanyoztam.Felnéztem twiterre és facebookra.Twitteren rámentem Harry oldalára és bekövettem őt.Majd 5 perc múlva visszakövetett nagyon örültem.Majd lecsuktam a laptopomat és aludni keztem.Vagyis csak akartam,de kaptam egy SMS-t Harrytől.
˝Jóéjt Nikky ;* ˝
Visszaküldtem neki is egy ilyen fajta üzenetett.Majd álomra borultam.Reggel felkeltem és lementem a konyhába ,de nem volt itthon senki.Az aztalon volt egy üzenet: Majd este jövünk kicsim,légy jó!
Ezt anyáék írták.Kimentem a postaládához egy szál ingben azaz a pizsamámban ami csak egy bő póló volt és egy macis papucsba.
Becsapódott az ajtó.Szuper!Se kulcs,se telefon.Se egy nyitva hagyott ajtó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése