2012. július 16., hétfő

Just one Dream=Just one Love 3. Fejezet

3. Fejezet

˝Kimentem a postaládához egy szál ingben azaz a pizsamámban ami csak egy bő póló volt és egy macis papucsba.
Becsapódott az ajtó.Szuper!Se kulcs,se telefon.Se egy nyitva hagyott ajtó.˝

Elindultam a One Direction ház felé,mivel nem tudtam,hogy hol lakik Danielle csak a fiúkhoz tudtam menni.Az utcán sokan rámdudáltak,fütyültek,tudtam,hogy hülyén nézek ki ,de csak mentem tovább és figyelem nélkül hagyva tűrtem azt is,hogy valaki utánam szólogatott hogy: Hey cica,jössz egy menetre.
Megérkeztem a házukhoz majd a telefonkapuba szóltam ,hogy engedjenek be ,de a fiúk csak röhögtek,hogy ott álok pizsibe.Aki egész úton követett most odajött hozzám.Féltem,mert elkezdett az a pasi fogdosni.
-Fiúk,komolyan engedjetek be,nem viccelek,segítsetek.-már sírtam ,mert az a pasi ölelgetett és fogdosott.
Erre kijönn Harry.
-Engedd el őt!-kiabált Harry.
-Miért mi lesz fiú?!-erőszakoskodni kezdett el velem a férfi.
Erre Harry odalép és odaütött a pasinak aki elájult.Én csak sírtam tovább és Harry magához szorított és csak ölelt.
-Jól vagy?!-kérdezte gondoskodóan.
-Már jobban.-de még mindig sírtam.
Harry felvezettet a szobájába.Idegesnek látszott.
-Miért vagy bugyiba és csak egy pólóba?!-kérdezte idegesen.
Elmondtam neki,hogy otthon kizártam magam és magához ölelt újra és újra.A derekamon fogva szorított magához és éreztem,tényleg éreztem,hogy valami van köztünk. Harry addot egy rendes pólót és valami gatyát.
-Egyébként Liam megy Daniellevel randizni.-mondta Harry.
-Tényleg?Mikor?-csodálkozva kérdeztem.
-Nemsokára megy érte.
-Akkor majd kiszedem Danielleből a részleteket.-mondtam vigyorogva.
Lementünk a konyhába és azt láttuk,hogy csak mi ketten vagyunk itthon.Liam elment Daniellevel randizni,Louis elment répát venni Niallal és Zaynnel.Elkeztünk tv-t nézni,úgy,hogy fekedtem Harry hasán.Szerintem elaludtam ,én is meg ő is ,mert arra ébredtünk,hogy Zayn-ék fölöttünk állnak,és kérdezősködtek,hogy mi volt itt?!
Furán néztünk rájuk Harryvel,ugyanis nem történt köztünk semmi.Pont Liam és Danielle is akkor értek haza mikor Niallék.Danielle kiment a  konyhába és én utána.
-Na,mi volt a randin?-kérdeztem kiváncsiskodóan.
Danielle nem akart rámnézni,inkább csak mosolygott magának.-Na,mond már,előttem úgyse tagadhatod le!-mondtam.
-Hát az volt,hogy Liam és én még csak ismerkedtünk.
-Semmi csók vagy ölelés?-kérdeztem.
-Csak ölelkeztünk.-mondta.
-Komolyan?!-nem hidtem neki.
-Na,jó bevallom smároltunk.-mondta félénken.
-Akkor hivatalosan is jártok?-mosolyogva kérdezgettem őt.
-Igen-szinte már sikoltozott az örömtől.
Harry szobájába mentem és Harry az ágyon feküdt,a telefonját bújta.Odaültem mellé majd felült ő is.
-Nikky,tudom,hogy még csak 3 napja ismerkedtünk össze,de ez nekem többnek tűnt.-mondta Harry.
-Valamit még nem mondtam el neked.-nem akartam ezt neki mondani,de előbb utóbb meg kellene tudnia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése