2012. július 17., kedd

Just one Dream=Just one Love 5. Fejezet

5. Fejezet
˝Aggódtam mi van ha csak játszik velem,vagy ilyesmi.De ezen nem gondolkoztam türelmesen,mert nem olyannak ismertem meg Harry-t aki játszana velem. ˝


Elkezdett a telefonom csörögni,Louis volt az így felvettem. -Szia Louis.-köszöntem neki. -Szia Nikky,ide kell rohannod az 1D házhoz.Gyere és elmondom.-Louisnak elég ideges volt a hangja.Olyan mintha valami történt volna.Fogtam egy taxit és indultam a házukhoz.Lou gyorsan bekísért Harry-hez,ugyanis Harry rosszul lett,nagyon forró volt a feje,és tiszta sápadt volt. -Nem kéne hívnunk orvost?-kérdeztem aggódva.Harry csak annyit motyogott,hogy nem,mert ha én itt vagyok akkor jobban lesz.Lou és Niall elmentek a gyógyszertárba fejfájás ellen venni valamit,Zayn pedig csak kiment a szobából,hogy kettesbe maradhassunk. Odaültem Harry ágyára,és Harry rátette a fejét a hasamra és én csak simogattam,még el nem aludt.Mikor visszajött Lou a gyógyszerrel,mert Naill valami csajjal talizgat már jó ideje ,szóval ő hozzá ment,Louis pedig hozta a gyógyszereket.Felébresztettem Harry-t hogy vegye be és ugyan úgy visszaaludt a hasamra,de fél óra után már felkelt,és elkezdett szaladgálni a házban,mondtam neki,hogy pihenjen ,de nem hallgatott rám.Senki se volt otthon csak én és Harry.Louis és Zayn elmentek répát venni,Naill még mindig a csajjal volt,Liam pedig Danielle-el ment valahová.Harry azt mondta,hogy jobban van szeretne sétálni,én nem tartottam jó ötletnek,de mégis belementem.Ahogy kimentünk Harry átkarolta a derekamat és úgy sétáltunk és beszélgettünk.Elmentünk arra a helyre ahol először egymásba ˝estünk˝. Majd ott ahol találkoztunk először, akkor megcsókolt.Még most se akartam,hogy megcsókoljon,de nem akartam ilyen állapotba ő jobban megbántani így visszacsókoltam.Utána mindketten elmosolyodtunk,majd visszaindultunk a házukhoz.Ott még nem találtunk senkit.Eldöntöttünk,hogy együtt csinálunk a többieknek vacsorát.Hát,egy picit elrontottuk,szóval mikor Niall hazajött rendelt pizzát.Engem este Harry hazakísért.Újra meg akart csókolni,de már nem engedtem.Csak elköszöntem tőle és bementem.

**Harry szemszöge**


Megakartam őt újra csókolni,de nem engedte,nem értem,délbe olyan jól elvoltunk,most is,csak most...nem értem.Otthon leültem a kanapéra és Liam-mel beszéltem. -Liam?...te olyan bölcs ember vagy.-kérhetek tőled tanácsot?-kérdezte Harry. -Persze haver,miről lenne szó?-mondta a bölcs ember Harry-nek. -Nikky-ről.Tudod ma,mikor elment mindenki,csak én és ő maradtunk,kimentünk sétálni,és ahol először találkoztunk,én megcsókoltam,és visszacsókolt,de nem éreztem jónak az a csókot,mintha nem akarta volna,és mikor most hazakísértem,meg akartam újra őt csókolni,de nem engedte. -Szóval azt akarod,hogy beszéljek vele?-kérdezte Liam. -Hát ha már így felajánlottad haver,kösz.-felálltam és felmentem a szobába nevetve.

**Nikky szemszöge**

Nem akartam,hogy megcsókoljon.Nem akartam,hogy ilyen ócska kislánynak nézzen akit 1-2 randi után csak úgy megkaphat. Felmentem a szobámba és lefeküdtem aludni.Nagy zajra ébredtem fel,így lementem,de mikor le metem jó,édes anyukám amit éppen csinált az valami borzalom volt.A fiúk itt vannak nálunk,és éppen anya velük ismerkedik,éppen a régi,kis kori képeimet mutogatva.És még ráadás anyukám meghívta őket ebédre.10 óra volt mikor lementem,és így már el se mentek.Felmentem felöltözni.Liam utánam jött. -Szia Liam.-köszöntem. -Szia,szeretnék veled beszélni.-mondta. -Mégis miről?Danielle-ről?-érdeklődtem. -Nem,hanem Harryről.-mondta. Meglepődtem,még soha nem akart velem beszélni Harry-ről. -Szóval,mit akarsz kérdezni?- ültem le mellé. -Mikor mindig nálunk vagy,Harry boldog,de mikor hazakísér vagy elmész mindig totál K.O. -Mi,Harry azt akarta,hogy idegyere és most faggass ki engem?!-ezt nem gondoltam volna róla,hogy nem tudja a szemembe mondani mit akar.-Kérlek Liam menj ki,és hívd be Harryt. **5 perc múlva már jött** -Harry,mért nem tudod a szemembe mondani mi bánt?!Miért Liam-mel kell intézkedned?-kérdeztem felháborodva. -Én csak kértem tanácsot tőle.Ő pedig felajánlotta,hogy beszél veled. -Te nem tudsz?! -Figyelj!Megmondom nem értelek mi van veled..!Egyszer visszacsókolsz utána meg eltaszítasz magadtól.-mondta már kiabálva. -Nincs köztünk semmi.Csak barátok vagyunk,ha ezt annak lehet mondani.Ha nem akarom,hogy megcsókolj akkor nem fogsz!-vágtam vissza. -Igen?-akkor idelépet Harry és szinte erőszakkal megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése