2012. július 25., szerda

Just one Dream=Just one Love 9. Fejezet

9. Fejezet
˝A többiek is felébredtek,majd megreggeliztünk és elmentünk a London Eye-hoz.
Mindenkinek meg volt a párja,Zayn-nek Perrie,én nekem meg Harry.˝




Harry hátúról átölelt,ami nagyon jólesett.Majd hozzám szólt.
-Kezdjük előről.Ismerkedéstől,én megbántam amit tettem.-magyarázkodott.Én támogattam a dolgot.A fiúk néztek mi bajunk,mert a London Eye tetején elkeztük beszélni,hogy:
-Szia Harry vagyok.
-Én meg Nikky.-csöppet hülyének néztek.Majd később rájöttek,hogy mi folyik.Nagyon örültem,hogy Harry-vel újból kezdhetem.Mikor hazaértünk,azon volt a téma megint ki hol alszik,mert sokan vagyunk.Én nekem Harry-nél kellett aludnom,de  mivel újból kezdtük,ő a földön aludt.Másnap unalmas volt,ment minden ahogy volt UNALMASAN.Harry dél folyamán,megkérdezte,hogy nem e lenne kedvem vele vacsorázni.Danielle-nek és Annie-nek mindent elmeséltem és szaladtunk egy bevásárló központba ruhát nézni nekem.
Ezt vettem fel:



Még kisminkeltek,megcsinálták a hajam.Este 7-óra.Harry kopog az ajtón,Liam ajtóján,mert az ő szobájába készülődtem.
-Gyönyörű vagy.-mondta gülü szemekkel.(;D)
-Köszönöm.-mondtam mosolyogva.Mentünk az autóhoz,kinyitotta előttem az ajtót is,majd elindultunk valami étterem felé.Mikor odaértünk,megint kinyitotta nekem az ajtót.Bementünk az étkezdébe ,ott leültünk,és rendeltünk kaját.Elkezdtünk beszélgetni.
-Én nem vagyok ilyen.-mondtam félénken.
-Tudom,de egyszer kikellett próbálnom,hogy elgyere velem ilyen ruhába.
-Ahha.De téged nem követnek a lesifotósok?
-Óvatosan jöttünk ide,remélem nem vettek észre.-felelte.
-Hát nem azért mondom,de néz hátra.-mondtam.Megfogta a kezem és elkezdtünk futni a hátsókijárat felé,mindenhol lesifotósok,én elhagytam az egyik cipőm.Ugyanis tűsarkúba nem tudtam futni mint egy őrült.Gyorsan elmentünk messze az étteremtől,és megáltunk egy parknál.Nem volt ott senki,csak mi ketten.Sötét volt,én pedig fáztam már.Harry-vel az ismerkedésnél elég nagy szinten voltunk.Leültünk egy padra és még folytattuk az ismerkedést.
-Van barátod?-kérdezte nevetve.
-Nincs,nyár elején szakítottunk.-válaszoltam.
-Miért?
-Mert megcsalt,én pedig dobtam.-mondtam picit szomorúan amit meg is láttot rajtam Harold.
-De még szereted?-kérdezte,én láttam rajta milyen választ vár,de nem azt mondtam.
-Nem tudom,sokat gondolok rá,de próbálom elfelejteni,mert megcsalt.És tudom most kicsit egós leszek ,de ő nem érdemel meg engem,se más lányt.-válaszoltam.
Harry megölelt,és magához húzott,láttam rajta,hogy igazán törődik velem,így felhajtottam a fejem és megcsókolt.Visszacsókoltam.Hosszú csókolódzás után felkeltünk a padról és Harry valamit kérdezett.
-Nikky,lennél a barátnőm?-kérdezte nagy mosollyal az arcán.
-Persze,lennék.-válaszoltam neki,majd egy kis csókot nyomott ajkaimra.Megfogta a kezem és összekulcsolta  a kezemet az övével,elkezdtünk sétálni,pár csókot váltottunk,majd visszamentünk az autóhoz.Hazamentünk,ahol már mindenki aludt.Megbeszéltük,hogy nem adjuk nyilvánosságra a kapcsolatunkat,mert Harry félt néhány vad rajongótól,én pedig amúgy se szeretnék a címlapokon mutatni,de hát a ma esti vacsorázásunk nem úgy sült el.Már Harry mellettem aludt,én a hasán.Reggelre úgy keltem,hogy Harry a földön volt.
-Te,hogy kerültél le?-kérdeztem nevetve.
-Én komolyan nem tudom.-bambán nézett rám.-Lelöktél.Asszem nagyobb ágy kell,ketten ott nem férünk el.-nevetett.Feljött hozzám az ágyba és hevesen csókolózni keztünk,amit ép megzavart Niall.
-Mi elmegy..-kezdett bele,de gyors becsukta az ajtót mikor meglátott minket.Harry utána ment,hogy megkérdezze mi van.Mindenki elment csak én és Harry maradtunk.Harry reggelit készített nekem és magának,addig én felnéztem twitterre.Ott kaptam néhány igen komoly üzenetet valami rajongóktól.
-Szállj le a pasimról.Oké?!-IamBigDirectioner-től kaptam.
-Ajánlom,hogy ne csókolódzatok,mert ha megtudom,akk megverlek.-HarryFollowMePLSloveYa-tól kaptam.
-Bárkivel lehetsz,csak ne az én Harrykémmel.Pux dárga,egyszer úgyis az enyém lesz Harry.-Sissi Directioner-től.
-Lopod a pasim?Képzeld tegnap előtt az egész éjjelt velem töltötte Harry.-írta valami 11 éves kiscsaj akinek ez volt a neve:Mrs.Payne.
Harry-nek megmutattam néhány üzenetett majd felvilágosított,hogy ne vegyem komolyan ezeket az üzeneteket.Senki nem volt otthon,mi megreggeliztünk majd visszafeküdtünk az ágyba.Harry magunkra húzta a takarót,majd csókolgatni kezdte a nyakamat.Tudta,hogy még nem állok készen a szex-re így csak csókolgattuk egymást.
-Szűz vagy még?-kérdezte fura fejjel,amire csak nagyott néztem.
-Harry 15 vagyok,perszehogy szűz vagyok!-válaszoltam neki.
-Jó csak kérdeztem.-mondta nevetve,majd lenyomott mégegy csókot az ajkaimra.2órát csak az ágyban hülyéskedtünk,nem volt semmi olyan.Csak hülyültünk.
Eludtunk.Zaynék benyitottak mikor hazaértek,hogy nem e csinálunk semmi Szentségtörést.Lementünk a többiekhez mire Annie és Danielle félrehúztak.
-Na, mi volt?-érdeklődött Annie.
-Semmi.-válaszoltam.
-Na ne ettes minekt ezzel,nekünk mindent elmondhatsz.-bíztatott Danielle.
-Komolyan semmi nem volt.Csak hülyültünk,Harry tudja,hogy még nem akarom elveszíteni a szüzességem.
-Jó,ha tényleg nem volt semmi,akkor mi volt a randin?-kérdezte Annie.
-Hát elmentünk étterembe.....-és elmeséltem nekik mi volt a randin beleértve a csókot is.
-De romantikus.-áradozott  Annie.-Bezzeg én Niall-al csak gyorsbüfékbe voltunk.-mondta felháborodva Annie.
Visszamentünk a fiúkhoz.Liam lép be az ajtón egy újsággal a kezébe.
-Harry Styles-nek új barátnője van?Rajongók ezrei szívét törte össze ezzel.-olvasta egy újságból Liam.Harry odaszaladt és elkezdte olvasni.A képen ott voltam én,szerencsére elvolt mosódva a kép,így nem nagyon lehetett felismerni.Nem törődtünk vele,mivel tudtuk,hogy ez is be fog következni.Este a fiúk elmentek koncertra mi pedig csajok: Perrie,El,én,Danielle,Annie itthon maradtunk.Elkezdtük kibeszélni a fiúkat.Újból elmeséltem a randinkat Perrie-nek és Eleanornak.Eleanor elkezdte beszélni,hogy valamelyik nap milyen csodálatos estét töltött Louisszal,láttam Danielle-n ,hogy majd meg hal az irigységtől.Majd ő is belekezedett a mondanivalójába.
-Mi tervezünk Liammal egy forró estét.Csak mi ketten.
-És lefeküdnél vele ha ott tartanátok.-kérdezősködött Annie.
-Naná,nem értem mire várjak,ha egyszer úgyis szeretem Liam-ot.Holnap este megyünk,valami szállodába.-áradozott Danielle.Láttam rajta,hogy most csak dicsekszik El-nek mennyire elvan Liammal.Az este folyamán is a fiúkról beszéltünk,de mikor megérkeztek elmentünk aludni.Alvás előtt pár szót válltottam még Danielle-el.
-Komolyan mentek holnap este szállodába.-faggattam ki.
-Igen megyünk.-mondta büszkén.
-És le is feküdnél vele?-kérdeztem.
-Le hát.-válaszolta.Én egy furcsa pillantást vetettem rá,majd felmentem Harry szobájába.Lefeküdtem Harry mellé,Harry hátúról átölelt,és egy éjjeli puszit nyomott az arcomra.
                                            *Reggel*

-Jó reggelt.-mentem le a lépcsőn és köszöntem Louisnak.
-Szia,te hogy-hogy ilyen korán fent vagy?-kérdezte.
-Nem tudom,de te,hogy hogy lent ülsz itt egyedül?-kérdeztem.
-Reggel összevesztem Eleanor-ral.-mondta szomorúan.
-Jááj,értem,sajnálom,és most ti szakítottatok?-faggattam ki Lou-t.
-Nem tudom,veszekedtünk és elrohant,hagytam neki egy csomó üzenetett,de egyikre se válaszolt.-már könnyezet a szeme szegénynek,így megöleltem.
-Minden rendbe jönn,kibékültök,és újra jó lesz köztetek minden.-bíztattam.Megcsináltam a reggelit,majd visszamentem Harry-hez.Már ő is ébren volt.Leültem az ágyra mellé,és elkezdtünk csókolózni.
-Egyébként,anyukád adott egy pótkulcsot vészhelyzet esetén.-mondta Harry.
-És ezt csak most mondod?!-elkezdtem őt piszkálni.Csak nevetett.-De ezt most miért mondod?-kérdezősködtem.
-Hát gondoltam.....-nem fejezete be a mondatát,mert félt,hogy kapni fog.Tudtam mire gondol,de nem érdekelt,elengedtem a fülem mögött majd tovább csókolóztunk.Estefelé segítettem Danielle-nek a randira elkészülni.Este el is ment.Mi Harry-vel,vaksötétbe elmentünk sétálni,hogy ilyenkor már ne lásson minket senki.Fogtuk egymás kezét,csókolóztunk,nagyon aranyos volt.
-Még szereted a volt barátod?-kérdezte.
-Már mást szeretek.-válaszoltam bátran,majd vadan elkezdtünk smárolni.Késő este hazaértünk,majd lefeküdtünk aludni.
                                      *Reggel*

A reggelem unalmasan telt,de mikor megérkeztek Danielle-ék,akkor rohantam Danielle-höz faggatózni.


1 megjegyzés:

  1. Nikky hát az a szentségtorés már... :D Kicsit sokszor használod ezt a szót es vmi másra is :D :D

    VálaszTörlés