2012. augusztus 30., csütörtök

Just one Dream=Just one Love 20. Fejezet


20. Fejezet

˝-Csak ezzel nem veszed észre,hogy a barátnőd a fürdőszobába sír nekem,hogy nem mondasz el neki mindent?!-védtem Nikky-t.Harry eléggé meglepődött,majd kiszaladt a szobából.˝


*Harry szemszöge*

Beszaladtam a fürdőszobába ahol Nikky a földön ült,és törölgette a szemét,leültem mellé.
-Mi a baj?!-kérdeztem.
-Semmi!-adott egy egyszerű választ.
-Akkor miért sírsz?!-kérdeztem.
-Mert megcsalsz.-adott megint egy egyszerű választ és kirohant a fürdőből,és Niall szobájába beviharzott,Niall utána ment,de előtte mondta,hogy majd ő beszél vele.Nem értem Nikky kitörését,én nem csalom meg.

*Niall szemszöge*

-Tuti nem csal meg,Harry nem olyan.-bíztattam Nikky-t.
-Honnan tudod?!-kérdezte.
-Harry-t régtől ismerem.-ennyivel befejeztem kimentem a szobámból és Harry bement Nikky-hez.

*Harry szemszöge*

-Cica,honnét veszed,hogy megcsallak?!-kérdeztem.
-Kivel beszéltél telefonon?-kérdezte szipogva.
-Meglepinek szántam,egy csodás vacsorát akartam megszervezni titokba.-elmondtam a titkot és megöleltem.Hát ez volt ma a cirkusz a házban,de megnyugtattam,és szerelmesen elvonultunk a szobánkba.
Ott lefeküdtünk az ágyba,én Nikky-nek elkeztem énekelni valamit,simogattam őt és elaludt.Hátúról átöleltem őt és én is vele elaludtam.
                                        *Reggel*

*Nikky                           szemszöge*

Reggel arra keltem,hogy Harry édesen aludt.Csendben felkeltem és felkaptam valami ruhát,lementem a konyhába,ahol Louis ült egyedül szokásosan.

-Reggelt!-köszöntem.
-Neked is!-mondta unottan.Leültem a kanapéra Lou mellé,kérdezősködni.
-Na mi van?!Kibékültél Eleanorral?!-kérdeztem.
-Véglegesen szakíttunk.-mondta vidáman,amit furcsáltam.
-Jó,ezt most nem értem,miért vagy szomorú?!Mert,hogy nem a szakításotok miatt az tuti.
-A szakításon túl vagyok,mást szeretek.-mondta.
-És ezzel mi a gond!?Jársz a lánnyal?-kérdeztem.
-Nem lehet.-adott egy egyszerű választ.
-Mégis miért nem lehet?!Az Istenért SZTÁR vagy,bárkit megkaphatsz.-mondtam értetlenül.
-De,van egy bökkenő,van pasija.-mondta.
-Szeret téged a lány!?-kérdezősködtem tovább.
-Hát,azt mondja,hogy mindennél jobban szeret.
-Akkor miért nem szakít a pasijával!?-értetlenkedtem,mint mindig.
-Az a lány,nem más mint.....-húzta az időt.
-Mond már!
-Danielle.-adott egy egyszerű választ.Nojó,WTF?!-ez járt az eszembe.
-Hogy mi van?!Az egyik legjobb barátod csaját elveszed?!És az nem merült fel bennetek,hogy esteleg Liam összetör?!-szidtam le Louis-t,és a lépcsőn közeledett lefelé Daniella pizsibe,egyedül.Aki leült mellénk a kanapéra,vagyis Louis mellé,és lesmároltam.
-Ti megvagytok őrülve.-tisztára kiakadtam,hogy Liammal játszik Danielle.Én nem tudtam,hogy mit csináljak,inkább felmentem Harry-hez,és visszafeküdtem az ágyba.
Elaldutam,szerintem,mert mikor magamhoz tértem,már Haroldkám nem volt az ágyba.
Lementem a konyhába ahol,nagy csönd volt,és Liam nem volt ott,Louis szorongassa Dan-t akinek ki van sírva a szeme.
-Mi folyik itt?-kérdeztem megtörve a csendet.
Harry odajött hozzám és elrángatott a szobájába.
-Te tudtál erről?-kérdezte idegesen.
-Miről beszélsz?!-értetlenkedtem.
-Hogy Louis és Danielle kavarnak?!-kérdezte idegesen megint.
-Reggel mikor lementem,Danielle lesmárolta  Louis-t,onnét már kitisztult minden.
-És mért nem mondtad el?!
-Mert még aludtál,nem akartalak felébreszteni,és én leszidtam őket.De egyébként is mi közöm van hozzá,hogy ők mit csinálnak,még engem hibáztass,hogy megcsalta Liamot Dan.-már én is kezdtem mérges lenni.
-Igazad van.-mondta Harry nyugodtabban,és megölelt.Mi ki akartunk maradni a ˝családi˝ vitából,így Harry-vel megfogtuk magunkat és elmentünk szó nélkül.Elmentünk egy pizzázóba.Ott kettesbe eszegettük a pizzát,és hirtelen,majd le esett az állam.
-Harry Styles?!-jött ide hozzánk,egy nyávogós,szőke nő.
-Őő,szia Miley.-köszönt neki Harry.Harry egy picit zavarba jött nem értem miért.
-Harry,ki ez a csaj?!-nojó,amikor ezt mondta flegmán,pffuh...,már kíváncsi voltam ki ő.
-Miley,ő itt Nikky,a barátnőm.-Nikky ő itt Miley....-mutatott be neki,de még mindig zavarba volt.
-A barátnőd?!Hisz neked én vagyok a barátnőd.-mondta Miley.Aztán én hirtelen felálltam az asztaltól,és:
-Mi?!-értetlenkedtem,otthagytam őket az asztalnál,és elfutottam a One Direction házba,sírva.Ott beszaladtam Niall szobájába.Niall gondolom a fürdőszobájába volt,mert   2 perc múlva onnan jött ki.
-Nikky,te mit keresel itt,és miért sírsz?!-kérdezősködött Niall.
-Harry-nek barátnője van.-ott zokogtam neki a vállán.
-Kivel csalt meg az a mocskos?-kérdezte felhábordva.
-Valami Miley.

1 megjegyzés: