2012. augusztus 17., péntek

Just one Dream=Just one Love 19. Fejezet

19. Fejezet

˝-Na,Harry,könnyítettem a dolgodon.Már csak meg kell neki mondanod.-azon csodálkoztam,hogy Simon,hogy mondhatott neki ilyet,én felszaladtam sírva Harry szobájába és pakolni kezdtem.
-Várj Nikky.-halottam,ahogy Harry jött utánam.
-Ne félj,ma már nem leszek itt.-sírtam.˝


-Ezt csak Simon mondta,nem pedig én.Én ilyet sose mondanék neked.-majd megölelt Harry.
-Komolyan nem mondanál nekem ilyet SOHA?-kérdeztem.
-Soha,gyere,lemegyünk Simonhoz és megmondom neki.-mondta,majd lementünk kézen fogva.
-Simon!Nem érdekel ki mit gondol,én Nikky-t szeretem és nem fogom elhagyni miattad.-majd Harry kihúzott az ajtón,láttam rajta,hogy mérges,de elmentünk sétálni.
-Haragszol Simon-ra?-kérdeztem.
-Igen,nem fogja megmondani nekem,hogy kivel járjak.-mondta mérgesen.
Sétáltunk még egy darabig,majd visszamentünk a lákásba,ahol már szerencsére Simon nem volt ott.
-Niall?Amy-re,hogy-hogy nem veszekedett Simon?-kérdeztem.
-Nem tud róla.És remélhetőleg nem is fog.-mondta Niall nevetve.Harry felment az emeletre,mert valakivel telefonált,de nem tudom,hogy kivel,én lent szórakoztam Niall-al.Niall elkezdett dobálni chips-el.Később már azt vettük észre,hogy a nappaliban mindenhol chips darabkák vannak.
-Ez mi?Én nem fogom összetakarítani.-jelentette ki Liam.Otthagytuk Niall-al a bordelt,majd elmentünk szendvicseket csinálni,de abból is egy kaja csata lett.Belépett Liam.
-Ez mi?Már megint,ott hagytátok a nappalit mocskosan,és a konyha is így fog maradni,sőt most mit fogunk enni,ha ti így eljátszottatok az összes kajánkal?-szidott le Liam,de mi csak nevettünk rajta,majd Louis bejött az ajtón,majd egy szendvics kenyéren megcsúszott.
-Ááú.-kiabált,mindenki lejött csak Harry nem,még mindig telefonált.
-Jól vagy?-kérdezte Liam.
-Nem te vadállat.-le vadállatozta Liam-ot mikor nem is ő csinálta a kupit,hanem mink,sőt még egy szendvicset belenyomott az arcába.Erre Liam felmérgeskedett és ő is elkezdett kajával dobálkozni,majd a végére az lett belőle,hogy mindenki a medencébe végezte,kivéve Harry.
Tiszta víz voltam,majd indultam átöltözni,de akaratom ellenére is meghallottam azt amit Harry mond a telefonba:
-Oké,akkor.Majd valamit kitalálok,ne aggódj.Szia.
Bementem a szobába,úgy téve,mintha semmit se halottam volna.
-Hjáj szívem,miért vagy ennyire vizes?-majd egy csókot nyomott a számra.
-Lent voltam.Te hol voltál?-kérdeztem.
-Csak itt!-rövid választ adott.Fura volt,valakivel,gyors meg kell beszélnem,amit halottam.Kimentem a szobából és épp Niall jött arra.
-Niall?-majd felnézett,és elkaptam őt majd behúztam őt a fürdőbe.
-Jézus,ne ilyesztgess!-rémült pofit vágott.
-Gond van!Vagyis most valakivel meg kéne ezt beszélnem.-mondtam.
-Mi a baj?-már komoly arcot vágott.
-Az előbb mindenki lent volt,kivéve Harry,kb. 2 órát beszélt valakivel,és mikor felmentem azt mondta a telefonba hogy:Majd kitalálok valamit estére,ne aggódj.Ezt mondta.-tisztára elszomorodtam.
-Miért nem kérdezed meg,hogy kivel beszélt?-kérdezte.
-Félek,és féltékeny is vagyok.-már a könnyeimmel köszködtem,majd Niall megölelt.
-Ne aggódj,kérek valami tanácsot Liam-tól.-és rám mosolygott.
-De kérlek ne mond meg neki,hogy én velem kapcsolatos.-kértem őt meg.
-Egy szót se szólok,majd megyek hozzád ha valamire jutottam,nem hagylak cserben,számíthatsz rám,addig legyél nyugott,Harry-nek se mondj butaságokat.-majd rámkacsintott és újból megölelt.Nagyon aranyos volt tőle,hogy így meghallgatott,még sosem beszéltem ennyit Niall-al,főleg értelmes témáról,kellemesen csalódtam benne.

**Niall szemszöge**

Láttam Nikky-n,hogy nagyon maga alatt van.Kell beszélnem valakivel,ezt a valakit úgy hívják,hogy Liam,csak én nem vele fogok beszélni.
5 perc múlva bemegyek Harold szobájába,és épp bújta a laptopot.
-Beszélhetünk?-kérdeztem,elég komoly face-el.
-Ja,persze.-mondta.
-Tudod,az előbbi kis ‘‘bulink,, alatt,mindenki lent volt csak te nem.-keztem bele,de nem hagyta,hogy végigmondjam.
-Már te is ezzel jössz?!Előbb is ezt kérdezték tőlem?Nem lehet magánéletem?!-robbant ki belőle az állat.
-Csak ezzel nem veszed észre,hogy a barátnőd a fürdőszobába sír nekem,hogy nem mondasz el neki mindent?!-védtem Nikky-t.Harry eléggé meglepődött,majd kiszaladt a szobából.

Nos :) ..kérek 4 komit*-*♥ és felrakom a 20-ast*-*♥♥♥

5 megjegyzés: