2012. augusztus 13., hétfő

Just one Dream=Just one Love 15. Fejezet

15. Fejezet

˝-Beszélgettem Harry-vel,és megbeszéltük a dolgokat.-mondtam büszkén anyáék előtt,akik síri csöndbe néztek rám.5 perc múlva odaszólt apa:
-Szóval még együtt vagytok?-láttam rajta,hogy tiszta ideg.˝
-Miért?Most csöndbe vagytok,hogy nem sikerült a kis tervetek?-igazán haraggal teli mondtam nekik.És megfogtam magam,és felmentem a szobámba.
Megcsörrent a telefonom,de most Tom hívott.
-Szia Nikky,máma rá érsz?-kérdezte Tom.
-Szia Tom,bocsi,de a pasimmal megbeszéltem a dolgokat,é snem szeretném őt elveszíteni,nem hogy félre értené a barátságunkat.Remélem megértesz.
-Ooh,hát értem,de azért barátok maradhatunk?-kérdezte.
-Persze.De én most megyek.Szia.-majd letettem a telefont.Nagyon unalmasan telt az egész hetem.Harry-vel beszélgettem néha.Mondta,hogy sok munkájuk van,azért nem tud gyakrabban hívni.Egész héten otthon voltam,és vártam.Egyik este megcsörrent a telefonom.Harry.
-Szia Harry.-mondtam boldogan.
-Szia szívem,azt szeretném mondani,hogy Kanadába megyek,3 napra.-mesélte Harry.
-Komolyan?-ekkor sikítoztam a szobámba mint egy őrült.
-Komolyan,holnap megyek.-mondta.
-Egyedül?-kérdeztem.
-Igen,mert a fiúk hazautaznak,és pedig hozzád.-felelte.
-Ugye tudod,hogy akk nálunk alszol?-kérdeztem.
-Anyukádékkal nem akarok találkozni.
-Én már megmondtam nekik,hogy nem álhatnak közénk szóval nyugodtan jöhetsz.-mondtam.Még Harry-vel megbeszéltük,hogy mi a lakcímem meg ilyen információkat.
Lementem a nappaliba ahol anya,apa és nagyi ült.
-Harry holnap jönn,hozzánk,és itt fog aludni 3 napot.-jelentettem ki.Láttam anya és apa tekintetén,hogy majdnem sokkot kapnak,de nem zavart nem fognak keresztbe tenni.Nagyi csak nevetgélt magának.Majd felmentem a szobámba és lefeküdtem aludni.
                                    ***Reggel***

Arra ébredtem,hogy Harry ott fekszik mellettem.Olyan édes volt.
-Szia Harry.-köszöntem neki nagy boldogan majd megöleltem és egy csókot nyomtam a szájára.Ott nyomorgattuk egymást.
-Hiányoztál!-mondta Harry.
-Te is nekem!-mondtam,majd újabb puszit adtam neki.Olyan jó volt Harry-vel lenni.Délelőtt csak hemperegtünk az ágyba,és hülyültünk.Majd délbe lementünk ebédelni.
-Te még pizsamába?-kérdezte flegmán apa.
-Nem volt időm átöltözni.-mondtam.Majd leültünk az asztalhoz és ebédeltünk.Harry-vel kitaláltuk,hogy sétálni megyünk,megmutatom neki a környéket.
Ahogy sétáltunk pont találkoztunk Tom-mal.
-Sziasztok!-köszönt oda Tom.Majd odamentünk hozzá.
-Hello.-Harry köszönt.
-Szia.Ő itt Harry,a barátom.-mondtam.Majd kezet fogtak.
-Várj nekem nagyon ismerős vagy valahonnan.-mondta Tom,mi csak röhögtünk.-Várj,a hugom szobájából.Poszter.Milyen Harry vagy?-kérdezte.
-Styles.One Direction.-mondta Harry.
-Apám,te komolyan te vagy az?Nikky,honnét szedted őt fel?Kérhetek a húgomnak egy aláírást?-kérdezte Tom.
-Londonba találkoztunk.-feleltem.
-Ha akarod még személyesen is találkozok a kis húgoddal.-mondta Harry.
-Szuper,meddig leszel itt Kanadába?-kérdezte Tom.
-Csak három napot.De kérlek ne mond el senkinek,hogy itt tartózkodom.A kis húgodnak se szólj,holnap legyen neki meglepetés.Holnap átjövünk.Így jó lesz?
-Szuper,persze nem mondok senkinek semmit.De nekem most munkába kell mennem.Hellótok.-majd elköszöntünk mi is tőle.
-Hát,megismerted a volt barátom.-mondtam Harry-nek.
-Ő volt az a szemét disznó aki megcsalt?-kérdezte lesokkolóan.-Nem gondoltam volna ezt róla.-mondta.
-Igen,ő volt,de már megbeszéltük vele a dolgokat,barátok vagyunk,semmi több nincs köztünk.Már azon is elkezdtem aggódni,hogy mindig csak így fogunk találkozgatni?!Még megmutattam Harry-nek a környéket és hazaindultunk.
Otthon ugyan csak hülyéskedtünk.Másnap reggel megbeszéltük Tom-ékkal,hogy a húgával,megyünk találkozni.A húgát Jasmine-nek hívták.Harry-vel megreggeliztünk,anyáék hagytak egy cetlit,hogy este jönnek,nagyi is velünk van.-felirattal.Elindultunk Tom házukhoz.Ott fogadott minket Rita.Jasmine és Tom anyukája.
-Sziasztok.-köszöntöt minket Rita.
-Jó napot!-mondta Harry.
-Harry,ugye téged Harry-nek hívnak?-kérdezte Rita.
-Igen.-mondta.
-Engem tegezz!-mondta Rita.
-Oké,akkor Helló.-mondta Harry.
-Szia.-én is köszöntöttem Ritát + egy-egy puszival.
-Nos,akkor gyertek.Jasmine már vár titeket.-mondta Rita,majd bevezetett minket a házba.
Benyitottunk a szobába ahol épp Jamine már várt.
-Ááááááááá.-sikítozott Jasmine majd Harry nyakába ugrott.
-Szia,Jasmine.-és Harry leszedte magáról Jasmine-t és kezet fogott vele.
-Harry,szia.-bámulta meredek szemmel Harold-ot.
-Kérsz egy autógrammot?-kedveskedett Harry.
-Persze.Ha lehetne akkor hármat is.Mert ha az egyik elveszik legyen másik,és egy pedig a barátnőmnek Nina-nak.
-Oké,akkor kérek egy tollat és egy papírt.-adta ki az utasítást.
-Máris hozom.-mondta Jasmine aki elkezdett turkálni a fiókjába,majd kihúzott onnan egy papírt és egy tollat.



Harry aláírta 3x,majd elkezdtek fotókat készíteni.Látszott Jasmine-n,hogy nagyon boldog,és hogy Harry is szívesen van vele.Jasmine elkezdte őt mindenféléről faggatni őt.
-Nos,Harry,ez olyan lesz mint egy interjú,csak itt muszáj igazat mondanod.-parancsolta Jasmine,és erre mindenki elkezdett nevetni.
-Oké,mondjad Jazz.-mondta Harold.
-Akkor,van barátnőd?-tette fel az első kérdést.
-Igen,és ebben a szobában áll.
-Anya?!-tátott szájjal kérdezte.
-Ezt honnan veszed?!Hát Nikky.-majd Harry felállt és megcsókolt.
-Nikky?De te nem Tom-mal jársz?-kérdezte.
-Már Tom és én régen szakítottunk.-mondtam.
-Mire Jasmine ledobta a füzetett a földre és kiszaladt a szobából,be a fürdőszobába sírva,és rázárta magára az ajtót.
-Sajnálom,nemtudom mi ütött belé.-mondta Rita.-Én utána megyek.-mondta.
-Ne,majd én!-mondtam majd odamentem a fürdőhöz.
-Jasmine?Mi a baj?-kérdeztem.
-Azt hittem,hogy Tom-mal jársz.Tom azt mondta.-mondta sírva Jazz.
-Tom?Mikor mondta ezt neked?-kérdeztem.
-Nem nekem hanem anyának.Idézem őt: Lassan Nikky és én ....és remélhetőleg eggyütt vagyunk......-Nem az egészet hallottam,de innét kivehető,hogy jártok.
-Ez nem igaz.-mondta Jazz-nek.
-Kérlek most menjetek el,beszélek Jazz-el,majd megbeszélem vele a dolgokat,ne aggódjatok.-mondta Rita,majd elköszöntünk tőlük,és haza indultunk.
-Nem értem mi a baja Tom-nak?Miket beszél?-sokkoltan mondtam Harry-nek.
-Hjáj,ne aggódj,Jazz-el beszél Rita,és mi eggyütt vagyunk,Te és Én,ez a lényeg nem Te és Tom.-bíztatott Harry ,majd megcsókolt.Mikor hazaértünk,nem volt még otthon senki.
-Kanos vagyok.-vágta be Harry.Én erre elkezdtem nevetni mint egy őrült.Majd Harry odalépet hozzám és elkezdett csókolgatni.Majd a kanapéra ledöntött és folytattuk a kis játékot.Ha értitek mire gondolok.

Szóval kérek 2 komit,csak akkor lesz fent a kövi fejezet♥ :)

2 megjegyzés: