2012. augusztus 15., szerda

Just one Dream=Just one love 18. Fejezet

18. Fejezet
˝Reggel mikor felkeltem még mindig abban a pózban aludtunk,ahogyan este lefeküdtünk.˝



Harry még mindig szorosan ölelt.
-Harry,kellj fel.-motyogtam a fülébe.
-Jó reggel szerelmem.-kellt fel.
-Nikky beszélhetnénk?-nyitott be az ajtón Danielle.
-Persze,megyek.
-Nem kell kimennetek,addig én lezuhanyzok még ti beszéltek.-mondta Harry.Harry elment a fürdőszobába,és Danielle leült mellém az ágyra.
-Na,mond!Mi a baj?-Danielle elég zaklatottnak tűnt.
-Liam-mal az éjjel veszekedtünk.-mondta.Csodálkoztam,mivel Liam nem valami veszekedős típus.
-Ugye nem szakítottatok?-kérdeztem.
-Nem tudom,az éjjel nagyon kiborult,el is ment,és mikor reggel felébredtem a nappaliban a kanapén aludt.
-Remélem megbeszélitek.-mondtam.Majd Harry kijött egy szál törülközővel a fürdőből.
-Jaj,bocsi.Azt hittem,hogy már elmentél.-mondta Harry.
-Már megyek is.-mondta Danielle és erre kiment.
Harry odajött hozzám,ott ült mellettem ,törülközőbe,majd elkezdte a nyakamat csókolgatni.
-Harry,most ne.-majd eltoltam magamtól,de ő csak magához szorított és folytatta.
-Miért ne?-kérdezte.
-Mert most nem vagyok olyan kedvembe.-mondtam durcásan.-Menj inkább felöltözni.
-Oké.-Ám van egy tervem mára.-mondta.
-Mi lenne az?-kérdeztem.
-Bemutatnálak anyáéknak.-mondta vigyorogva.
-Félek.-mondtam.
-Ne félj,ez nem olyan találkozás lesz,mint ahogy én találkoztam a szüleiddel.-nevetett.-Siess öltözni.-utasított.
Gyorsan felöltöztem,csöppet féltem,hogy majd fognak valamit mondani,hogy a kor külömbség,vagy még gyereknek hisznek.Harry egész úton biztattot ,hogy ne féljek.
                               ***Megérkeztünk***

-Sziasztok.-köszöntött minket Anne.
-Jó napot!-köszöntem és 1-1 puszival én is köszöntöttem.
-Szia anya.-mondta Harry.
-Gyertek beljebb,ne álljatok itt kint.-mondta Anne.Mi bementünk  a nappaliba és leültünk.
-Anya,ő itt Nikky.-Harry rám mutatott.
-Nikky,ő itt anya.-mondta nevetve.Megismerkedtem Anne-vel.Majd áttért egy témára.
-Gyerekek.Mégis,hogy van ez,hogy nekem nem szóltatok a kapcsolatotokról?!Egy interjúból kell megtudnom?-vágta a durcit Anne.
-Még nekünk is friss a kapcsolatunk,alig vagyunk 2 hete együtt.Már így is nehéz megpróbáltatásokon mentünk keresztül.-magyarázkodott Harry.Csak este mentünk haza,nagyon kedves Anne,nagyon megkedveltem.Mikor hazaértünk:
-Hol voltatok?Kerestünk.-mondta Louis majd Harry nyakába borult.
-Anyánál.-mondta Harry.
-Danielle hol van?-kérdeztem.
-Összepakolta a cuccait és elment.-mondta Annie.
-Miért?Szakítottatok?-néztem Liam-ra aki csak bólogatott.Azonnal felszaladtam Harry szobájába és hívtam Danielle-t.Harry pedig utánam jött és hallgatta mit beszélek Danielle-l.
-Szia,Danielle.-mondtam a telefonba.
-Szia.-mondta,halottam a hangján a szomorúságot.
-Most kajak szakítottatok Liam-el?-kérdeztem.
-Igen.-egy rövid választ adott.
-De miért?-kérdeztem.
-Mert tegnap a koncert után jött egy SMS a volt barátomtól,Chris-től.
-Mi volt az SMS-ben?-kérdeztem.
-No elmondom!3 hete járok Liam-al.Liam előtt jártam Chris-el.Sokáig jártam vele,majd szakítottunk.És tegnap írt egy SMS-t,hogy találkozni akar velem,én meg visszaírtam neki,hogy benne vagyok,találkozzunk,és ezt Liam meglátta.
-Ó,szóval már értem.-még beszéltem Danielle-el,vigasztaltam őt,majd leraktam a telefont.Elmentem zuhanyozni,majd Harry-nek,jött egy ötlete,hogy menjük sétálni.Elmentünk sétálni,és odamentünk ahoz a hídhoz,ahol először találkoztunk,és ahol először megakart csókolni,csak felpofoztam.
-Elékszel mikor itt megakartalak csókolni,csak nem engedted?-mondta Harry nevetve.
-Amikor felpofoztalak helyette?-kérdeztem nevetve.
-Igen.-mosolygott rám.
-Mi lenne ha itt most,bepótolnánk az a csókot?-kérdeztem,mire Harry magához húzott és megcsókolt.
Egy ideig csak ott csókolóztunk,majd visszamentünk a házhoz.Már késő volt így lefeküdtünk aludni.
                                    ***Reggel***

Lementem a konyhába ahol Niall reggelizet.
-Szia Niall,jó reggel,a többiek még alszanak?-kérdeztem.
-Helló,neked is,ja,még alszanak,de ha felkelnek nem tudom mit fognak enni.-mondta az asztalt nézve.
-Miért?Nincs kaja?-kérdeztem,majd belenéztem a hűtőbe ahol csak joghurtok voltak.
-Nincs,hajnali 5.-től itt vagyok és eszek.-mondta,most pedig fél9 van.
-El kéne menni üzletbe.
-Én is erre gondoltam.-mondta Niall,majd felállt és elindultam vele egy bevásárlóközpontba,ott elindultunk az élelmiszerek felé.Niall pakolta a sok kenyeret és a kiflit a kosárba,majd megáll egy öreg néni.
-Sokan lehetnek a családba.-mondta a néni.
-Sokan vagyunk.-mondta Niall.
-Van gyerekük?-kérdezte a néni.
-Nincs.-mondtam.Majd odasúgtam Niall-nak: Van elég gyerek a házban ígyis.-mondtam.
-És akarnak?
-Igen,majd egyszer.
-Önnök már lefeküdtek?-kérdezte.Mi csak furcsán néztünk a nénire,és nem tudtunk mit válaszolni.
-Mi nem járunk.-magyarázkodtam.
-Jól van gyermekeim,tudom ez kínos,de látom rajtatok,hogy fülig szerelmesek vagytok egymásba.-majd a néni rákacsintott Niall-ra és elment.Mi tovább vásároltunk.Mikor hazaértünk,ott volt Simon,aki Harry-vel üvöltözött a nappali kellős közepén.
-Mégis,hogy gondolod,hogy csak így bejelented,hogy egy rajongó a barátnőd?Azonnal szakítanod kell vele.-üvöltözött Simon.Láttam,hogy Harry észre vett,hogy itt vagyok.Majd Simon hátrafordult és látta,hogy itt vagyok.
-Na,Harry,könnyítettem a dolgodon.Már csak meg kell neki mondanod.-azon csodálkoztam,hogy Simon,hogy mondhatott neki ilyet,én felszaladtam sírva Harry szobájába és pakolni kezdtem.
-Várj Nikky.-halottam,ahogy Harry jött utánam.
-Ne félj,ma már nem leszek itt.-sírtam.

Nos,ide is kérnék 5 komit *-*♥ :3 és ha meglesznek a komik felrakom a kövi fejit♥ ;P

10 megjegyzés: