2012. augusztus 13., hétfő

Just one Dream=Just one Love 16. Fejezet

16. Fejezet



˝Majd a kanapéra ledöntött és folytattuk a kis játékot.Ha értitek mire gondolok.˝
Kb. elaludtunk egy órára,de felkeltünk,szerencsére,még nem jött haza senki.
-Holnap már menned kell?-kérdeztem szomorúan.
-Igen,mivel holnap után koncert,és holnap próba.
-És mikor láthatjuk megint újra egymást?-kérdeztem.
-Nem tudom,de minden nap hívni foglak ha tudlak.-mondta majd átölelt.
-Miért nem mehetek veled?-kérdeztem.
-Ez nem is olyan rossz ötlet,elvinnélek max egy hét múlva újra itthon lehetnél.-mondta.
-Majd valamit mondok anyáéknak,hogy elmentem az egyik barátnőmhöz aludni.-mondtam.
-Szerintem meg csak szimplán kérdezzük meg,majd én megkérdezem.-vállalkozott Harry.
-Oké,de öltözzünk fel,nem hogy megint beállít valaki.
Én bementem a szobámba majd felvettem valami ruhát.
Ezt vettem fel:



Majd visszamentem Harry-hez,ő is már felöltözött.
-Nem vagy éhes?-kérdeztem.
-Ő,de.Rendelünk valamit?-kérdezte.
-Ja,rendelhetünk.Pizza?
-Szuper.-majd egy puszit nyomott az arcomra.Megrendeltünk a pizzát,ami fél óra allatt meg is jött.Megebédeltünk.Majd elkezdtünk hülyülni.
                                        ***Este***

Anyáék megérkeztek.
-Sziasztok!-köszöntöttük őket.-Anya,szeretnék valami mondani.
-Mondjad!-mondta.
-Hogy,Harry-nek el kell holnap mennie,mert koncertja lesz holnap után,de egy hét múlva úgyis jönne hozzánk,akkor arra az egy hétre el e mehet hozzá?-kérdeztem.Anya csak fogta a fejét.
-Apádat kérdezd.-mondta majd felment anya.
-Nos,apa az imént hallotta a sztorinkat.Szóval elmehetek?-kérdeztem újra.
-Nem!-jelentette ki.
-De miért nem?-kérdeztem.
-Mert még nem vagy 18!-És kész.-majd folytatta a kipakolást az autóból.
-De Harry már elmúlt 18,és ő tudna vigyázni rám.Egyébként se csinálnék semmi hülyeséget.-mondtam.
-De Harry kitudja mire lenne képes.-mondta apa,majd ránéztem Harry-re és láttam,hogy ez lesokkolta őt,de láttam rajta,ogy inkább nem szólal meg.
-Ha nem adsz rá esélyt,hogy megismerd Harry-t,akkor mindig ez lesz róla a véleményed.-mondtam.
-Nem,és kész!-utálom ha apa nem veszi észre,hogy ez fáj nekem.
-Ugyan már Bob,Harry rendes gyerek,Nikky tud magára vigyázni,engedd el!-szólt közbe nagyi.
-Ha bármi baja lesz a lányomnak,téged foglak hibáztattni.Vigyázz rá!-mikor ezt kimondta apa Harry-re ugrottam fel örömömben.
-Ne aggódjon,a lánya jó kezekben lesz.-mondta.
-Köszi apa.-majd egy arcra puszit adtam neki.
Felmentünk kézen fogva a szobámba Harry-vel,majd elkezdtünk pakolni.
-Hánykor indul a gép?-kérdeztem.
-11kor,délbe.-felelte.
-Annyira örülök,hogy találkozhatok a lányokkal és a fiúkkal is.-mondtam.Mire bepakoltunk már elég késő volt,így elmentünk aludni.Harry hátúról átölelt,majd elnyomott az álom.Reggel az ébresztőórára keltünk 6.-kor,mivel a gép felszálása előtt 2 órával ott kell lennünk,a reptérre az út 1 óra.Két óránk maradt az elkészülésre.
Ezt vettem fel:



Azt mondta Harry,hogy olyan pólót vegyek fel aminek van kapucnija,hogy ne legyek feltünő a reptéren,plusz legyen szemüvegem.Mire elkészültünk apa kivitt minket a reptérre.A reptéren kiszúrt minket egy rajongó,aki aláírást kért és képet,majd mikor felszálltunk a gépre,akkor pont melletünk ült az a lány.Harry-vel beadtuk neki,hogy az unokatestvére voltam,de szar volt,hogy azon a jó pár órán keresztül csak akkor csókolhattam meg őt amikor a csaj elment wc-re.Mikor épp smároltam Harry-vel a csaj pont észrevett.
-Na ez most komoly?Te az unokatesóddal smároltál?-döbbent le a csaj.
-Ő a barátnőm,titokban szeretnénk tartani a kapcsolatunkat,ha lehetne.-mondta Harry.
-Oké,oké,szóval én vagyok az egyetlen Directioner aki tud a ti kis titkos szerelmetekről?-kérdezte.
-Igen.Szóval,senkinek egy szót se!-jelentette ki Harry.De mikor már a csaj meglátott minket akkor már csak 5 perc maradt hátra a leszállásból.Mikor leszálltunk,akkor elindultunk a fiúkhoz.
-Sziasztok megjöttünk.-kiabált Harry.
-Megjöttünk?!-hallottam Louis hangját fentről,aki gyorsan rohant le a lépcsőn,sikítozva,és elbotlott,így a lépcsőkön legurult.Odafutottunk hozzá.
-Louis jól vagy?-kérdeztem.
-Harry,Harry.-motyogta úgy mint aki meg fog halni.
-A pénzemet a 4 húgomra hagyom,azt szeretném ha elhamvasztanátok.És,hogy minden Directioner eljöhessen a temetésemre.És ne feledjétek,én szeretlek titeket.Majd Louis becsukta a szemét mind aki megvan halva,sőt még a nyelvét is kirakta.Mi ott azon helyben elkezdtünk röhögni,már szinte sírtam a röhögéstől,ahogy Louis eljátszotta itt nekünk a Hattyúk halálát.Mindenki röhögött.
-Na jól van Louis,kelj fel,hogy megölelhesselek.-mondta Harry.Mindenkit köszöntöttem.Danielle és Annie is akkor toppantak be,majd őket is köszöntöttem.
-Ha már így együtt van a csapat,mi lenne ha próba után elmennénk egyet bowlingozni?-mondta az ötletét Niall.
-Oké,benne vagyok!-mondta Liam.
-Mi is.-mondta Harry.Szóval elmentünk próbára a fiúkkal,ami hamar be is fejeződött,és utána pedig elmentünk bowlingozni.
-Én nem tudok játszani.-mondta Annie.
-Jaj,Annie babám,majd Niall papa megtanít.-viccelődött vele Louis.Majd Niall odaállt Annie-hez,majd megmutatta neki,hogy kell játszani,nem mintha Niall olyan profi lenne.
-Nézzétek a profit!-jelentette ki Louis nagy képűsen.Egy gyönyörű lökéssel félre ment a golyó.
-Ennyit ér Lou tudása.-mondta nagyképűsen Harry.
-Nos,akkor gyere,mutasd meg ki az ász!-mondta Louis felháborodva.Harry odalépet,majd ő is szépen elrontotta.
Az összes lány,azaz én,Danielle,Annie,El és Perrie hatalmas nevetésbe kezdtünk.
-Na ha annyira nevettek akkor mutassátok meg,hogy ti mit tudtok.-mondta Niall.
El odament majd elvett egy tekegolyót és egy hatalmas lökésre,szépen elvitte az összeset.A fiúkat sokkosan érte ez a látvány.
-Van egy ötletem.-állt ki Niall megint egy ötlettem.-A lányok a fiúk ellen.-mondta.Mindenki benne volt.Elkezdtünk játszani,és hát nem meglepően a lányok nyertek.
-Most már egész héten ezzen a győzedelemmel fogunk titeket piszkálni.-mondta Danielle.
-Kitaláltam valamit!-mondta Niall újra ezt a bűvös mondatott amit mindig halhatunk tőle.
-Mond Niall.-mondtam.
-Visszavágó.-hangsúlyozta ki Niall.
-Mégis mikor?-kérdezte Harry.-Délután 6-kor koncert van.
-Koncert után.-mondta Louis.Mindenki benne volt,a holnapi programba.Hazaértünk,ott Harry-vel kipakoltunk.Elkezdtünk hülyülni majd csókolgatott.
Akkor most kérek 3komit *-* ;) Akkor lesz fent csak a 17.-es ha kapok 3 komit♥ :**



3 megjegyzés: