2012. augusztus 14., kedd

Just one Dream=Just one Love 17. Fejezet

17. Fejezet
˝Hazaértünk,ott Harry-vel kipakoltunk.Elkezdtünk hülyülni majd csókolgatott.˝


Ahogy láttam Harry elaludt,csak én nem.Valamiért nem tudtam aludni,azon gondolkoztam,hogy nekem szeptemberbe elkezdődik a suli.Véletlenül oldalba löktem Harry-t és így felkelt.
-Te még nem alszol?-kómás hangon kérdezte.
-Jó hogy észrevetted.-mondtam durcásan.Majd Harry felült és magához húzott és puszilgatott.
-Bocsáss meg!-mondta.
-Ne félj,nem te tehetsz róla,hogy nem alszok.Vagy,várjál csak,ugye van rajtad pizsama?-kérdeztem.
-Nem szoktam pizsibe aludni.-olyan édi tekintettel mondta Harry,hogy nem tudtam rá haragudni.-Menjünk sétálni?-kérdezte.
-Nem,inkább csak ölelj át,és altass el.-mondtam majd lehunytam a szemem.Harry elkezdte énekelni nekem a WMYB-t,amire el is aludtam.
                                         ***Reggel***

Megyek le a konyhába ahol épp ezt hallom:
-Van egy ötletem!-nos én kitől hallottam?Niall papától.
-Na megint mi az?-kérdezte Harry,aki épp müzlit ivott tejjel.
-Jó reggel!-köszöntem,majd odamentem Harry-hez és megcsókoltam.
-Szia szívem.-köszönt vissza.
-Ciao.-mondta Niall.
-Többiek?-kérdeztem.
-Még alszanak.-mondta Niall.-De most had mondjam e laz ötim!-jelentette ki.
-Mond.-vágtuk rá mind a ketten Harry-vel.
-Nos,az-az ötletem,hogy csak 6-kor lesz a koncertünk,addig elmehetnénk egy élményfürdőbe.-nagy beleéléssel mesélte ezt nekünk.
-Jó  ötlet én benne vagyok.-mondtam.
-Én is.-mondta Harry.
-De várj,én nem hoztam füdőruhát.-mondtam Harry-re nézve.
-Akkor Niall éberessz fel mindenkit és egy óra múlva az autónál találkozunk,mi elmegyünk fürdőruhát venni.-mondta Harry.
Elmentünk egy plázába,és ott Harry kiválasztotta nekem az egyik fürdőruhát.
Ezt:

Ezt vette meg nekem Harry.
-Köszönöm-mondtam neki majd egy csókot nyomtam a szájára.
Mikor visszaértünk a házhoz,gyors összepakoltunk,és odamentünk a többiekhez,akik már az autónál vártak.
-Nikky,de jó a fürdőrucid.-csillant fel Annie szeme.
-Harry vette nekem.-mondtam,majd vetettem egy pillantást Harry-re.
-Nekem Niall babám,mikor veszel ilyen szépet?-kérdezte Annie Niall-ra nézve.
-Mit akarsz Annie?Te ebben a fürdőruhában is bombázó vagy.-dicsérte őt HARRY.Nagyon szarul esett amit Harry mondott neki.A fürdőhöz az út fél órába telt,és én Harry-vel mentem kettesbe egy autóval.Az úton nem is szóltam hozzá,vágtam neki a durcás arcot.
-Hogy-hogy nem szólsz egész úton hozzám?!Valami baj van?-kérdezte.Majd egy gyors mozdulattal levágtam neki egy pofontott.Tudom,hogy vezetett,és balesettet is szenvedhettünk volna,de nem szenvedtünk.
-Aúú,ezt miért kaptam?-kérdezte.
-Viszketett a tenyerem.-flegmáskodtam vele.
-Majd a fürdőben megbeszéljük.-mondta Harry.
Mikor megérkeztünk ezt mondta Louis.
-Apááám,Harry,milyen piros az arcod.-majd erre Louis megpacskolta az arcát.
-Ááá,haver fáj.-mondta,majd elkezte simogatni az arcát Harry.
Bementünk a fürdőbe,az egyik pezsgőfürdőbe mentünk.Danielle mellém ült.
-Te csináltad?-súgta oda.
-Mire gondolsz?-tettem az értetlent.
-Amióta kiszáltunk azóta nem szólsz hozzá,láttom rajtad,hogy ideges vagy,és Harry arca.Veszekedtetek?-kérdezte.l
-Igen,veszekedtünk.-mondtam.
-Nikky,idejönnél.-kérdezte Harry.
-Nincs kedvem.-válaszoltam.Mire Harry a medencébe elkezdett felém közeledni és megfogta a lábaim majd elkezdett maga után húzni.Elhúzott a medence másik felébe.
-Beszélhetünk?-kérdezte.
-Van más választásom?
-Annie miatt kaptam ˝ezt˝?-majd rámutatott az arcára.
-És mi van ha igen?-kérdeztem.
-Jááj,te butus,te féltékeny voltál Annie-re?-és mit mondjak ezért Harry kinevetett.Odahúzott magához és megcsókolt.Én visszacsókoltam,majd a göndör kis hajába túrtam.Egy picit még szerelmeskedtünk,majd visszaúsztunk a többiekhez.Ott Harry ölében ültem.
Néhány rajongó odajött hozzánk,már nyíltan vállaljuk a kapcsolatunkat,szeressük egymást és ez így megy tovább.Mikor hazaértünk átöltöztünk,majd elindultunk a koncertra.
Ezt vettem fel:

Elindultunk a koncertra,ahol a stáb kitalálta,hogy koncert után még egy interjúra kell menniük,szóval a bowlingozás lefújva.A koncert szuper volt, a fiúk nagyon jók voltak,majd jött az interjú,ami kissé sokkoló volt.
-Nos,itt vagyok a One Direction-nal,akik pár kérdésre fognak válaszolni.Nem rég jöttek le a színpadról,fenomenális estét csaptak itt a tinilányoknak,reméljük a lányok majd több információval fognak bővülni.-mondta a riporter aki a fiúkra kacsintott.-Vannak itt papíron kérdések,amit az internetről írtuk le,amit pár Directioner tett fel.-mondta.
-Nos Niall,az első kérdés hozzád szól.Mi van közted és Demi között?-tette fel a kérdést.
-Csak barátok vagyunk,megbeszéltük,hogy nem is lesz köztünk több,mint barátság.
-Hát Niall most több millió lány szívét nyugtattad meg ezzel.-Következő kérdés Zayn-hez.
-Randiznál rajongóval?-tette fel a második kérdést a riporter nő.
-Persze.-egyszerű választ adott Zayn.
-Oké.Következő Harry-hez szól.Harry,te neked mindig csak az öregebb nők fognak bejönni?-kérdezte a nő.
-Nem!
-Nem úgy tűnik,mivel eddig csak tőled öregebb nőkkel voltál párkapcsolatban.
-Hát most ezt megcáfolnám,ugyanis van barátnőm.-mondta Harry majd rámnézett,és csak engem nézett,amire már a riporter nő is felfigyelt.
-Hát azt hiszem,hogy mára megvolt egy sokkoló hírünk,így be is fejezzük a mai interjút.Sziasztok fiúk.-mondta a riporter.Mire a többiek is elköszöntek tőle,de Harry máris felémjött és átölelt.Nem akart elengedni,csak ölelt és csókolgatott.Mire hazaértünk már késő volt így lefeküdtünk.
-Most én nem tudok aludni.-mondta Harry.
-Én meg fázok.-mondtam.
-Komolyan?
-Ahha.-mondtam.Majd Harry tisztára hozzám bújt és átölelt.Most pizsama volt rajta,és puszilgatott,hogy ne fázzak.Annyira aranyos volt,hogy még a saját takaróját is rám terítette.
-Ha nekem adod az egész takaród,te fogsz fázni.-mondtam.
-Az nem baj,az a fő,hogy neked ne legyen semmi bajod.-mondta,majd megcsókolt.
-Jájj,te butus,osztozkodjunk a takarón.-mondtam,mire Harry már tisztára hozzám bújt,szinte nem is tudtam mozdulni annyira Harry mellett voltam.Elaludtunk.Reggel mikor felkeltem még mindig abban a pózban aludtunk,ahogyan este lefeküdtünk.
5 komii*-* és felrakom a 18.-ast ;)♥ :3

6 megjegyzés: