2012. augusztus 10., péntek

Just one Dream=Just one Love 14. Fejezet

14. Fejezet
˝-Nikky,én komolyan sajnálom amit nyár végén tettem.-magyarázkodott.
-Nem kell semmit sajnálnod.-mondtam majd megöleltem őt.˝

-Holnap ráérsz?-kérdezte Tom.
-Igen,persze,egész nyáron.-mondtam.
-Az szuper,akkor holnap hívlak,mert már késő van,és szerintem a szüleid se vennék jó szemmel,ha későn mennél haza.-mondta.
-Csináltam már ennél rosszabb dolgokat is,nem fognak egy ilyenért kiakadni.-mondta nevetve,és a rosszabb dolog az Harry amire gondoltam.-De tényleg,fáradt vagyok,ma jöttem haza.Tom hazakísért,a házunk előtt adtam neki egy arcra puszit és egy ölelést.Mikor beértem az ajtón,láttam,hogy nagyi ott áll az ablakban.
-Csalódtam benned.-mondta lehangolóan.
-Miért?-kérdeztem.
-Még tudtommal eggyütt vagytok Harry-vel.-mondta.
-Szerintem már elfelejtett az első nap,és boldogan él Londonba.Szerintem örül,hogy már nem lógok a nyakán,és szabad.-mondta könnyezve.
-Ezt,hogy érted?-kérdezte meglepődve.
-Londonba megismerkedtem egy lánnyal,Danielle.És ő az internetre kiírt egy szép idézetett,ami a barátságról szól.És Harry is kiírt valamit.-amikor mondtam a végén csöndbe maradtam.
-Ő mit írt?-kíváncsiskodott nagyi.
-Hát,hogy nemsokára megy a The Wanted,egy fiú banda koncertjére.És ebből úgy vettem le,hogy nem hiányzok neki.Nyugottan bulizik.-mondtam szomorúan.
-Szerintem a fiúk hívták őt,hogy ne szomorkodjon otthon.-bíztatott.
-Akkor nem írta volna ki nagy boldogan.-mondtam.
-Hát te lány,azt csinálsz amit akarsz,ha bármiben segíthetek szólj!Már menj aludni,késő van.-mondta nagyi,és felkeltem mellőle és felmentem a szobámba.Elvégeztem a szokásos dolgaim,és lefeküdtem aludni.
                                     ***Reggel***

Reggel mikor felkeltem,első dolgom az volt,hogy felnézzek internetre,mert kíváncsi vagyok Harry-re.
Egy címlap jelent meg a facebook-on.Ami ez állt:
˝Harry Styles a múlt éjszaka a sárgaföldig leitta magát?És új barátnője van?Kivolt a múltkori lány akivel randizott?-Amikor ezt megláttam,szinte oly annyira sírtam,hogy legszívesebben megöltem volna magam.Lecsuktam a laptopom,bezárakoztam a fürdőszobámba és ott leültem.Csak sírtam,és sírtam.Nem tudom kiverni a fejemből Harry-t.Mikor picit lenyugottam,ki sminkeltem magam,hogy ne lássák rajtam,hogy sírtam,és felvettem valami normális ruhát.
Ezt vettem fel:




Lementem anyuékhoz,akik épp reggeliztek.
-Jó reggel kicsim.-köszönt oda apa.
-Reggel mindenkinek.-köszöntem.
-Neked is.-mondta anya.Leültem hozzájuk az asztalhoz reggelizni.
-Mit tervezel mára?-kérdezte tőlem apu.
-Lustálgodás a tv és a számítógép előtt.-mondta unottan.
-Akkor ezt lefujhatod.-mondta anya.
-Miért?Megint hová akartok vinni?Megint keresztbe akartok nekem tenni?-kérdeztem flegmán.
-Csak egy napra elmegyünk piknikezni a tóhoz.-mondta apa.
-Szuper,és mi van ha én nem akarok menni?-kérdeztem.
-Mi azt akarjuk,hogy gyere.-mondta anya kedvesen.
-Mikor indulunk?-kérdeztem,de már elegem van,hogy engem sose kérdeznek meg,hogy hová akarok menni.

Hát ha összekapod magad gyorsan,akkor egy óra múlva indulunk.De lehetőle sportos ruhát vegyél,ne farmert.-felete apa.Szuper,újra mehettem átöltözni.
Ezt vettem fel:
Lementem a nappaliba,és onnét az udvarba.Beszáltam az autóba és elindultunk a tóhoz.Mikor megérkeztünk láttam,hogy ott ül Tom.Tuti,hogy ez megint az ő művük.
Már elegem van,hogy játszák a kerítőtt,és azt akarják,hogy Harry-t elfelejtesem.Ahogy ezen elgondolkoztam,gondoltam,hogy lehethogy igazuk van.Harry azóta fel se hívott mióta elmentünk Londonból.Fájt,hogy nem keres.
-Valami baj van?-kérdezte anya.
-Nem,csak elgondolkoztam.-feletem,majd odasétáltam Tom-hoz.
-Szia Tom.-köszöntem oda.
-Óó,szia Nikky,milyen véletlen egybeesés.-mondta.
-Tom,ne néz hülyének,tudom,hogy erre a szüleim vettek rá.-magyaráztam neki unottan.
-Lebuktam.-és elkezdte nézni a földet.
-Ha,már így kitervelték,akkor ne unatkozzak,mit fogunk csinálni?-kérdeztem.
-Ez már tetszik.Gyerünk sétálni.-mondta majd megfogta a kezem és elindultunk.Sokat beszélgettünk,röhögtünk a nap folyamán,jól éreztem magam.Ez olyan nap volt mint régen,mikor még együtt voltunk.A  nap végefelé,hazamentünk anyáékkal,már Tom-mal nem mentem ki,mert az egész napot ígyis vele töltöttem.Mikor felnéztem a netre,nem volt semmi érdekes.Írtam egy üzit Danielle-nek.
˝Szia Danielle!Nagyon hiányzol,drága barátnőm.Kérlek ne mond el senkinek,hogy írtam.De megszertnék tőled tudni pár információt.:*˝
Ezt írtam.Azonnal visszaírt,mert pont akkor jött fel.
-Szia Nikky,te is hiányzol nekem.Mégis miről lenne szó?
-Harry-ről.Azt se tudom,hogy most eggyütt e vagyunk vagy nem.Amit aznap délután kiírt  mikor elhagytam Londont,majd meg szakadt a szívem,itthon sírok.Anyámék  játszák a kerítőt a volt pasim és én köztem.
-Hát Harry-t tegnap Liam-ék húzták el a koncertre,és ki kellett ezt neki írnia twitterre a menedzsment kérésére,hogyha nem akarja nyílvánosságra hozni a kapcsolatottokat.-írt vissza.
-De akkor miért nem hív?-kérdeztem.
-Tegnap egész nap a szobájában dekkolt,este a fiúkkal elment a koncertra,utána pedig délig aludt.És utána pedig koncertje volt.Mostanáig nem volt szabad ideje,most is zuhanyzik.-írta.
-Értem,és az a cikk ami a ˝The Wanted˝koncert után megjelent?-kérdeztem.
-Alkohol miatt csinált  ilyet,semmire se emlékszik.Ezt szerintem el kell nézned neki.-mondta.
-Köszönöm az információt,sokkal jobban érzem magam,de kérlek ne mond el neki ,hogy írtam veled.Most megyek aludni.Szia!-elköszöntünk egymástól,és lefeküdtem aludni.De még azon gondolkoztam,hogy nekem se kéne Tom-mal randiznom,mivel ő nem hiszem,hogy elfelejtett.Hosszú gondolkozás után elaludtam.
                          
                                       ***Reggel***

Mikor reggel felkeltem,felöltöztem,pont megcsörrent a telefonom.A kijelzőn Harry nevét láttam.
Felevettem.
-Szia Harry.-mondtam bele a telefonba.
-Szia Nikky.Sajnálom amit kiírtam twitterre a menedzsment miatt kellett.-mondta sajnálkozva.
-Tudok mindent!Nem kell magyarázkodnod,Danielle mindent elmondott.Bár tegnap estig kivoltam.-mondtam.
-Hogy érted,hogy kivoltál?-kérdezte.
-Sírtam!Azt hittem,hogy tottál elfelejtettél,nem érdekellek téged.
-Ilyet ne is mondj!Mikre gondolsz?!-mondta picit felháborodva.
-De most már meg könnyebültem.-mondtam.
-Örülök neki.Hiányzol!-mondta szomorúan.
-Te is nekem.Anyámék játszák a kerítőt a volt pasim és én köztem,már elegem van.
-Nikky,kezdek féltékeny lenni.-mondta nevetve.
-Hjááj te!Most úgy veled lennék!-mondtam.
Egy-két órát beszélgettünk,nagyon boldog voltam,hogy hallhattam a hangját.Reggel nagy mosollyal lementem a lécsőn.
-Téged mi lelt lány?-kérdezte nagyi.
-Beszélgettem Harry-vel,és megbeszéltük a dolgokat.-mondtam büszkén anyáék előtt,akik síri csöndbe néztek rám.5 perc múlva odaszólt apa:
-Szóval még együtt vagytok?-láttam rajta,hogy tiszta ideg.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése