2012. szeptember 13., csütörtök

Just one Dream=Just one Love 21. Fejezet



21. Fejezet

˝-Harry-nek barátnője van.-ott zokogtam neki a vállán.
-Kivel csalt meg az a mocskos?-kérdezte felhábordva.
-Valami Miley.˝

Sírtam Niall vállán,majd Harry berontott a szobába.
-Én kettesbe hagylak titeket beszélgetni.-mondta Niall,aki gyorsan kiviharzott.Én csak sírtam a padlót bámulva,nem akartam Harry szemébe nézni.
Harry leült velem szembe a földre,mert én az ágyon ültem,majd felnézett rám.
-Hidd el nem csallak meg!-jelentette ki.
-De akkor mit akart az a csaj?-kérdeztem.
-Ő volt RÉGEN a barátnőm.-hangsúlyozta ki a ˝régen˝szót.
-És akkor miért mondta a csaj jelen időbe?-értetlenkedtem.
-Nem tudom,mert nem fogja fel,hogy én CSAK téged szeretlek!-mondta,majd felült mellém és megcsókolt.
Visszacsókoltam.Csókja,lágy volt,és finom,a fellegeben jártam.Lassan hátradöntött az ágyba,de Niall megzavart.
-Hé,srácok,legalább ne az én ágyamba!-háborodott fel a kis éhes,majd Harryvel bevonultunk a szobájába,és folytattuk tovább azt amit Niall szobájába elkezdtünk.
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
*Reggel*
Harry lágy teste melegített hátúról,ő még édesen aludt.Egy csókot nyomtam a szájára,majd felpróbáltam kellni.
-Ne hagyj itt!-motyogta csukott szemmel,és közbe fogta a kezem.
-De fel kell kellnem,mert még valaki bejön és mit mondok?Miért vagyok meztelenül?!-kérdeztem nevetve.
-De a szobából ne menj ki!-motyogta.Gyorsfelkaptam egy alsó neműt és egy bő pólót és vissza bújtam Harryhez.
-Te nem akarsz felvenni valamit?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Tudod,hogy szeretek meztelenül aludni!-motyogta még mindig csukott szemekkel.Odafordultam hozzá,átöleltem,és majd a lábaimat összekulcsoltam körülötte,és aludtunk tovább.
11óra lehetett mikor felkeltünk.

-Holnap már mennünk kell haza.-mondta szomorúan Harry.
-Nem baj,de az a fő,hogy együtt leszünk.-mondtam és puszit nyomtam a szájára.
A nap folyamán bepakoltunk a bőröndbe,elbúcsúztam  a barátnőimtől.Az este folyamán Harry elvitt moziba.Valami romantikus filmet néztünk,nekem nagyon tetszett.Néztem volna,ha Harry állandóan nem tamád le,hogy smároljunk,meg stb.Már gondolom miért választott egy romantikus filmet Harry.Nagy szerencsémre a film végére Harry KANOS lett,a hazafelé úton folyamatosan ezt beszélte.
-Nikky,itt leállok az út szélén,kérlek!-könyörgött.
-Nem Harry,reggel már megkaptad amit akartál!-mondtam neki nevetve,és élveztem,hogy kínozhatom őt ezzel.
-De kérlek!-mondta.
-Nem!-mentünk tovább és mikor hazaértünk,már mindenki aludt.Felmentünk a szobájába,és zuhanyozni indultam.
-Legalább hagy menjek veled!-mondta bociszemekkel.
-Jáj te....De akkor siess!-mondtam gyors lekapta magáról a ruhát,és már jött is velem.Befeküdtünk az ágyba:
-Kérlek,utolsó nap,hogy itt vagyunk,nem hiszem,hogy majd nálatok........-mondta.
Majd feléje fordultam,megcsókoltam és rámásztam mint ,hogy beleegyezés.A kis mocsok mindent megkap,már nem bírtam vele,ő egyből rájött,hogy beleegyeztem,és történtek tovább a dolgok /a többit már ti képzeljétek el/....


Másnap reggel,az ébresztő órára keltünk.
-Harry keljél!10 óra, 13órakkor indul a gépünk.-éberesztgettem őt.
-Jaj jó van kelek,és amúgy köszönöm az estét,szeretlek.-mondta romatikusan,majd megcsókolt.
-Én is szeretlek.
Felkelt végre ő is,és felöltöztünk,még összepakoltunk pár cuccot,és Liam kivitt minket a reptérre.
-Na aztán nekem,jók legyetek!-mondta Liam,és elmentünk.Felszálltunk a gépre,ahol egész úton Harry azt csinálta mint a moziba tegnap este.Mögöttünk ült egy öreg néni.
-Jó lenne,ha már nem cuppognának itt előttem.-mondta idegesen a néni,Harry csak rápillantott és folytatta tovább.
-Harry,tényleg ne már,nem lesz az mint este a mozi után,nem fogsz rászedni.-sutogtam neki nevetve.Harra végre megértette,és csak megfogta a kezem,és ült egész végig a helyén.Hazaértünk,és anyáék elég hidegen fogadtak,de nagyi már boldogan fogadott minket.Felmentünk a szobámba,ott kipakoltunk,majd indultam már zuhanyozni,mert este lett mire hazaértünk.
-Nem zuhanyozhatnék veled?-nem hiszem el,Harry már megint kezdi.
-Most nem!-mondtam majd gyors lezuhiztam,és utánam Harry,majd lementünk vacsorázni apáékhoz.
-És mit csináltatok Londonba?-érdeklődött apa.
-Hát voltunk a koncertjükön,moziba meg együtt töltöttük az egész hetet.-mondtam unottan.
-És meddig leszel itt Harry?-kérdezte anya.
-Nem tudom,majd a fiúk hívnak,hogy mikor lesz koncert.-mondta Harry.Gyors befejeztük a vacsorát,és felmentünk a szobánkba.Ott pedig mentünk aludni.
-Holnap meglátogathatnánk Jasmine-t.-mondtam még.
-Oké.-mondta,majd álomba merültünk egymás karja között.

4 komi és jön a kövi fejezet!:$♥

4 megjegyzés: