2012. október 14., vasárnap

Just one Dream=Just one Love 22. Fejezet



 22. Fejezet


˝-Holnap meglátogathatnánk Jasmine-t.-mondtam még.
-Oké.-mondta,majd álomba merültünk egymás karja között


Reggel Harry keltegetett.
-Nikky?Szerelmem?-keltegetett életem szerelme.
-Mi van??Ám jó reggelt édes,imádom mikor azt mondod hogy szerelmem.-csimpánzkodtam a nyakába.
-Akkor mostantól,mindig azt mondom neked szerelmem.-és egy csókot adott.
-De egyébként minek keltettél fel ilyen korán?-kérdeztem kómásan.
-Körbe néztem,nincs itthon senki,és egy darabig nem is lesz.-célozgatott Harrykém.
-Mire gondolsz?-kérdeztem,de már jól tudtam mire gondol.

                                                    +18

-Tudod te jól!-mondta Harry majd lány csókokkal hintette be a nyakam,a pólómat kezte el húzni rólam,majd én is levettem róla.Mikor már nem volt egyikőnkön se póló,csak rajtam egy melltartó és mind a kettőnkön a gatya.
Mikor  a melltartómmal babrált,azt kikapcsolta,majd tisztára hozzám simult a felsőteste,benyult a gatyámba,és onnét a bugyimba,majd dörzsölni kezte a csiklómat.Kisebb nyögések hagyták el a számat.Én a lábbammal próbáltam lehúzni róla a gatyát,majd segített,így már csak egy boxerban volt,majd utána engem is megszabadított a felesleges ruhadarbtól.Mikor én már pucér voltam,és Harryn csak egy boxer volt,láttam kidudorodó férfiasságát.Levettem róla a boxerét,és letérdeltem elé.Elkezdtem neki húzogatni a férfiasságát,amit nyögésekkel díjjazott.Majd lassan elkezdtem neki nyalni,majd bevettem egész méretétt a számba.Hatalmas volt neki.Éreztem,hogy elkezd rángatózni a pénisze a számba,és akkor hangosan nyögött,és ezt kiabált.
-Nikky,mindjárt elélvezek.-mondta,majd abban a pillanatban a számba élvezett.Kivettem a számból a péniszét,és mondtam:
-Most te jössz!-adtam ki a parancsot.
-Imádom,mikor irányítasz.-mondta majd szenvedélyesen megcsókolt,majd az ágyra döntött,és 3 ujját a bejáratomhoz helyezte.Azt lassan felnyomta,amitől én felsikítottam a fájdalomtól,majd a fájdalom élvezetté kezdet átalakulni.
Harry lassan elkezte fel-le húzgálni ujjait a vaginámba,amitől én hatalmasan nyögtem.Egyre gyorsított a tempón,majd mikor rászóltam,hogy mást csináljon,akkor kihúzta belőlem ujjait,és a nyelvével kezte izgatni a csiklómat,kezével pedig a melleimet kényeztette.Teljesen a fellegekbe jártam,mikor már kinyalt teljesen felémkerekedett.Helyet cseréltünk,és voltam felül ő pedig alul.Melleimet markolászta mi közben csókolóztunk.Csókolódzásunkba belenyögtünk mind ketten.
Mikor péniszét a bejáratomhoz helyezte,akkor én lassan rá ereszkedtem,és mind a ketten nyögni kezdtünk.Mikor már hatalmas méretét belémrakta,akkor elkezdtem mozgatni a csípőm.Egyszerre mozogtünk,a szobát a nyögéseink töltötték be,majd mikor már olyan hatalmasakat  nyögtünk:
-Ha...Harry mindjárt elélvezek.-mondtam.
-Én is.-mondta Harry nyögdécsölve.Gyorsítottunk a tempón,amilyen gyorsan csak tudod ki-be huzogatta,markolásztam a lepedőt.Majd egy HATALMASAT tolt rajtam,és elélveztünk.Éreztem,ahogy meleg ondója szétáramlik a testembe.Mikor már Harry kihúzta a farkát belőlem,még tisztára nyalt,majd mellém feküdt.
-Isteni volt.-mondta Harry majd megcsókolt.
-Életem legjobb reggeli kényeztetése volt!-mondtam majd ráfeküdtem.Elaludtunk.Olyan két óra múlva felkeltünk,és felöltöztünk.Még nem volt itthon senki,fogalmam sincs,hogy hol vannak anyáék.Elkeztem magunknak csinálni egy omletett,mikor Harry mögém állt,és háturól átkarolt,és a nyakamat csókolgatta.
-Szeretlek.-suttogta a fülembe.
-Én is.-mikor megfordultam láttam,hogy Harryn csak egy boxszer van,ami a testemhez simult.
-Nagyon élveztem a reggelt.-mondta sármos mosollyal.
-Megismételhetnénk máskor is!-mondtam majd megcsókoltam,és elkészítettük együtt a reggelit,és megreggeliztünk,majd úgy döntöttünk,hogy átmegyünk Jasmine-hez.
3 komi,és jön az új rész *-*

4 megjegyzés: